Det er det, jeg har sagt hele tiden!
Side 1 af 1
Det er det, jeg har sagt hele tiden!
SF er sure
Den nuværende 3 parti regering er en ustabil konstruktion: Dels kræver situationen en rød stue uden indflydelse - der er ikke nogen penge at rutte med, dels har SF ikke nogen kompetencer at bidrage med, dels har regeringen ikke flertal. Det sidste er det afgørende. Så om SF forlader regeringen eller ej, det er lige meget. Det betyder da ikke, at Helle T går som statsminister - hvorfor skulle hun dog det.
De radikale ville have en anden statsminister (det er så lidt af en smagssag) og de ville have smidt Dansk Folkeparti ad Pommeren til (her er enigheden i Folketinget reelt larmende) - så de kan godt få lov til at blive lidt endnu.
Vi kommer tilbage til: S=44 og V=47 ialt 91.
Den nuværende 3 parti regering er en ustabil konstruktion: Dels kræver situationen en rød stue uden indflydelse - der er ikke nogen penge at rutte med, dels har SF ikke nogen kompetencer at bidrage med, dels har regeringen ikke flertal. Det sidste er det afgørende. Så om SF forlader regeringen eller ej, det er lige meget. Det betyder da ikke, at Helle T går som statsminister - hvorfor skulle hun dog det.
De radikale ville have en anden statsminister (det er så lidt af en smagssag) og de ville have smidt Dansk Folkeparti ad Pommeren til (her er enigheden i Folketinget reelt larmende) - så de kan godt få lov til at blive lidt endnu.
Vi kommer tilbage til: S=44 og V=47 ialt 91.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Lignende emner
» Det er det jeg har sagt hele tiden
» Det spidser til i Kina!
» skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel?
» Det er jo det, jeg har sagt hele tiden
» Nå, det var det SIFI lovgivningen kom til at koste.
» Det spidser til i Kina!
» skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel?
» Det er jo det, jeg har sagt hele tiden
» Nå, det var det SIFI lovgivningen kom til at koste.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum