Det her får konsekvenser for Russerne.
Side 1 af 1
Det her får konsekvenser for Russerne.
Hollandsk rapport om nedskydning.
Selvfølgelig er det fly skudt ned efter direkte ordre fra Putin - så skødesløst behandler man ikke luftforsvarsvåben.
SAS sikkerhedslanding.
Man skal altid kikke efter, hvad der sker samtidig. Kortsluttet kaffemaskine: Den er næsten lige så god som rapporten om pruttende sild.
F-22 på Ämari.
Har været der godt en måned.
DF i EU parlament forlader partiet.
Et eller flere af disse forhold kan være tilfældige sammentræf (og jeg har sikkert overset et par stykker); men nu må der komme nogle alvorlige sanktioner.
Jeg tror man specielt skal se efter olie og guldpriserne (måske kobber) i den nærmere fremtid.
Det kan være at man benytter lejligheden til iværksættelse af forsvarsplanerne for Grønland og Østersøen.
Kasparov og oliepris på 20 USD/brl.
Det pudsige er, at han nævner 20 USD/brl. som en kritisk grænse. Det er så tilfældigvis den samme som jeg har gættet på - ud fra, at der har den været før.
Man kan sige om Kasparov, hvad man vil; men han plejer at kunne overskue et skakbræt.
Selvfølgelig er det fly skudt ned efter direkte ordre fra Putin - så skødesløst behandler man ikke luftforsvarsvåben.
SAS sikkerhedslanding.
Man skal altid kikke efter, hvad der sker samtidig. Kortsluttet kaffemaskine: Den er næsten lige så god som rapporten om pruttende sild.
F-22 på Ämari.
Har været der godt en måned.
DF i EU parlament forlader partiet.
Et eller flere af disse forhold kan være tilfældige sammentræf (og jeg har sikkert overset et par stykker); men nu må der komme nogle alvorlige sanktioner.
Jeg tror man specielt skal se efter olie og guldpriserne (måske kobber) i den nærmere fremtid.
Det kan være at man benytter lejligheden til iværksættelse af forsvarsplanerne for Grønland og Østersøen.
Kasparov og oliepris på 20 USD/brl.
Det pudsige er, at han nævner 20 USD/brl. som en kritisk grænse. Det er så tilfældigvis den samme som jeg har gættet på - ud fra, at der har den været før.
Man kan sige om Kasparov, hvad man vil; men han plejer at kunne overskue et skakbræt.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Lignende emner
» Det er Nordea, den er helt galt med!
» Rusland truer Ukraine med stormangreb
» Den nye kommunale udligning.
» Danske Banks hvidvask behandlet i Europaparlamentet.
» Der oparbejdes retspraksis
» Rusland truer Ukraine med stormangreb
» Den nye kommunale udligning.
» Danske Banks hvidvask behandlet i Europaparlamentet.
» Der oparbejdes retspraksis
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum