Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Det her får konsekvenser for Russerne.

Go down

Det her får konsekvenser for Russerne. Empty Det her får konsekvenser for Russerne.

Indlæg af Thomas Tirs Okt 13, 2015 1:51 pm

Hollandsk rapport om nedskydning.
Selvfølgelig er det fly skudt ned efter direkte ordre fra Putin - så skødesløst behandler man ikke luftforsvarsvåben.

SAS sikkerhedslanding.
Man skal altid kikke efter, hvad der sker samtidig. Kortsluttet kaffemaskine: Den er næsten lige så god som rapporten om pruttende sild.

F-22 på Ämari.
Har været der godt en måned.

DF i EU parlament forlader partiet.

Et eller flere af disse forhold kan være tilfældige sammentræf (og jeg har sikkert overset et par stykker); men nu må der komme nogle alvorlige sanktioner.

Jeg tror man specielt skal se efter olie og guldpriserne (måske kobber) i den nærmere fremtid.
Det kan være at man benytter lejligheden til iværksættelse af forsvarsplanerne for Grønland og Østersøen.

Kasparov og oliepris på 20 USD/brl.

Det pudsige er, at han nævner 20 USD/brl. som en kritisk grænse. Det er så tilfældigvis den samme som jeg har gættet på - ud fra, at der har den været før.

Man kan sige om Kasparov, hvad man vil; men han plejer at kunne overskue et skakbræt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34594

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum