Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Lidt sjovt

4 deltagere

Go down

Lidt sjovt Empty Lidt sjovt

Indlæg af KPE Fre Sep 23, 2011 8:33 pm

Den kommende statsminister fra rød blok Helle Thorning forbereder sig på at holde sig lige så godt ved magten, som lederen af blå blok, Lars Løkke har formået i mange år. Så hun beslutter sig til at spørge ham til råds - dog efter mange overvejelser.

Helle: Du Lars, hvad gør du egentlig for at holde dine folk på taburetterne?

Lars: Jamen, vi har en fin intelligenstest, som jeg bruger til at holde folk skarpe.

Helle: Vil du fortælle mig om den?

Lars: OK

I det samme kommer Lars Barfod forbi. Lars Løkke siger til Helle Thorning, at han vil demonstrere IQ testen, og spørger Lars Barfod:

"Du Lars, hvis dine forældre har et barn, og det ikke er din bror eller din søster, hvem er det så?" Der går et splitsekund, så svarer Lars Barfod: "Det er mig".

Helle går nu til Villy Søvndal og stiller ham spørgsmålet: "Du Villy, hvis dine forældre har et barn, og det ikke er din bror eller din søster, hvem er det så?"

Villy tænker og tænker, men må give op. Han går hen og spørger nogle fra Enhedslisten, men her får han heller ingen svar. Så går der et lys op for Villy. Jeg spørger Margrethe Vestager, hun har stor succes lige nu, så hun må kunne svare på spørgsmålet.

Villy Søvndal får fat på Margrethe Vestager og spørger hende: "Du Margrethe, hvis dine forældre har et barn, og det ikke er din bror eller din søster, hvem er det så?" Margrethe svarer prompte: "Det er mig".

Glad går Villy tilbage til Helle og siger: "Nu kender jeg svaret på spørgsmålet - det er Margrethe Vestager".

Helle kigger hovedrystende på ham og siger så: "Nej Villy, det er ikke rigtigt. Det er Lars Barfod".
KPE
KPE

Antal indlæg : 283

Tilbage til toppen Go down

Lidt sjovt Empty Lidt mere af samme skuffe

Indlæg af SortKaffe Lør Sep 24, 2011 1:53 am

"En mand kom gående på stranden, og pludselig faldt han over en flaske. Han åbnede den, og en ånd sprang frem.
"Jeg vil opfylde et af dine ønsker, fordi du slap mig fri," sagde Ånden.
"Så vil jeg gerne have en motorvejsbro fra Jylland til USA", sagde manden.
"Det er et lidt stort ønske," sagde Ånden "har du ikke et andet"?
"Jo det har jeg da," sagde manden "jeg vil gerne have at Lars Løkke Rasmussen bliver statsminister igen !"
"Hmm..." sagde Ånden. "Hvor mange spor skal den motorvejsbro have?"
SortKaffe
SortKaffe

Antal indlæg : 1105
Geografisk sted : København

Lidt sjovt Empty Sv: Lidt sjovt

Indlæg af doctor Lør Sep 24, 2011 9:34 am

Very Happy
Vi må bare konstatere, at der er forskel på at være åndrig. og så at forlade sig på ånder i en flaske.

doctor

Antal indlæg : 1673

Indlæg af Thomas Lør Sep 24, 2011 2:53 pm

doctor skrev: Very Happy
Vi må bare konstatere, at der er forskel på at være åndrig. og så at forlade sig på ånder i en flaske.

Nå du har også hørt om "englenes andel"?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34594

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum