Departementschef suspenderet.
2 deltagere
Side 1 af 1
Departementschef suspenderet.
Ja noget er der galt.
Det var da et underligt sted at have hende siddende......
Hun er medlem af bestyrelsen for Danmarks Nationalbank og er forfatter til flere juridiske bøger.
Det var da et underligt sted at have hende siddende......
Thomas- Antal indlæg : 34594
Sv: Departementschef suspenderet.
Det var så Kofoed, der bragte hende frem.....guldimund skrev:Også min tanke.
..... Danske Bank i bestyrelsen for Nationalbanken.....
.... ikke nogen hyggelig tanke.
Og en afdelingschef...... er også blevet hjemmegående.....
Selv har Bødskov dog fastholdt, at han gav løgnen for at sikre folketingsmedlemmernes sikkerhed.
Det kan så også godt være rigtigt.
Men det kunne tyde på, at PET graver i Danske Bank...... og finder noget....
At man graver i de bandekriminelle terrorister, det er ikke noget nyt.
Tjenstligt forhør.
Dvs. med en sigtets rettigheder.
Jeg synes, det er mere interessant at forhøret kan - efter forhørslederens skøn - dække områder udover de konkrete fejl.
Det kan så også godt være rigtigt.
Jens-Christian Bülow er ikke kendt i den bredere offentlighed, men flere regnede ham tidligere som en mulig kandidat som ny PET-chef. Det job gik i stedet til Jens Madsen.
Men det kunne tyde på, at PET graver i Danske Bank...... og finder noget....
At man graver i de bandekriminelle terrorister, det er ikke noget nyt.
Tjenstligt forhør.
Dvs. med en sigtets rettigheder.
En dommer emeritus: Dvs. ikke en, som er syltet ind i noget - mere.Samtidig er en tidligere højesteretsdommer, Per Sørensen, blevet udpeget til formand for forhørsledelsen, der består af to andre tidligere dommere.
Den tror jeg ikke på! Den slags "fejl" laver man ikke ved sjusk."Nogle af de problemer, vi oplever lige nu, og som der godt nok har været mange af, er en konsekvens af de meget kraftige nedskæringer på dele af embedsapparatet," sagde Mogens Lykketoft.
Jeg synes, det er mere interessant at forhøret kan - efter forhørslederens skøn - dække områder udover de konkrete fejl.
Igen stiller Thomas Larsen sagen på hovedet.
Det er nok lige omvendt!
Jeg tror snarere, at Bødskov blev skubbet ind i minefeltet for, at hun kunne slippe fri. Det er departementschefen, der har revet ministeren med sig i sit fald.Hun ligner snarere en topembedsmand, der er på vej til at blive revet med i faldet af den minister, hun skulle tjene.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum