SPD stemmer ja til koalitionen.
Side 1 af 1
SPD stemmer ja til koalitionen.
3/4 af 3/4
Det bliver ondt for bankerne!
Det bliver ondt for bankerne!
Thomas- Antal indlæg : 34594
Ministerlisten Merkel III
Merkel III
Set fra et dansk perspektiv er den ganske udmærket.
Set fra et dansk perspektiv er den ganske udmærket.
Ser man det.....
Den nye regering.
Den havde jeg noteret mig. Det betyder, at infrastrukturplanen i Danmark hænger sammen.Sigmar Gabriel, får et superministerium med ansvar for såvel økonomi som energi.
Ja, så......Merkel og Gabriel siges at arbejde godt sammen. Da sidstnævnte var miljøminister, også under Merkel, havde de et godt forhold. Det blev ikke mindst udviklet under en rejse til Grønland 2007, som også daværende statsminister, Anders Fogh Rasmussen, og klimaminister, Connie Hedegaard, deltog i.
koste, hvad det koste vil! Ikke nogen overraskelse.Først og fremmest fortsætter veteranen Wolfgang Schäuble som finansminister,
Den ved jeg ikke helt, hvad jeg skal lægge i.Ursula von der Leyens, udnævnelse til forsvarsminister
Den havde jeg ikke set komme. Hvem mon erstatter ham i ECB?Til gengæld blev det søndag aften meddelt, at det hidtidige medlem af direktionen for Den europæiske Centralbank Jörg Asmussen bliver statssekretær i arbejds- og socialministeriet. Asmussen, der er socialdemokrat, har tidligere haft en lignende funktion i finansministeriet.
Lignende emner
» Lærernes overenskomst.
» I år stemmer jeg blankt!
» Valget 2019
» EL stemmer for våben til Irak
» Advanced F-15 Eagle.
» I år stemmer jeg blankt!
» Valget 2019
» EL stemmer for våben til Irak
» Advanced F-15 Eagle.
Side 1 af 1