Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Naalakkersuisut, Aleqa Hammond

Go down

Naalakkersuisut, Aleqa Hammond Empty Naalakkersuisut, Aleqa Hammond

Indlæg af Thomas Lør Okt 26, 2013 1:40 pm

Grønlands Landstyreformand Aleqa Hammond dømt for bedrageri.

Det tog ikke længe!

Men man starter i den pæne ende.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34406

Tilbage til toppen Go down

Naalakkersuisut, Aleqa Hammond Empty Sv: Naalakkersuisut, Aleqa Hammond

Indlæg af Thomas Man Okt 28, 2013 2:25 am

Thomas skrev:Grønlands Landstyreformand Aleqa Hammond dømt for  bedrageri.

Det tog ikke længe!

Men man starter i den pæne ende.
Hun troede den sag var ude af verden.
Tjo, det er den vel også: Der er ikke noget spørgsmål om, at hun er svindler. En dom for bedrageri havde nok ikke passeret Udvalg til valgs prøvelse i Danmark.

»Jeg beklager selvfølgelig mine handlinger dengang. Men episoden skete for mere end 17 år siden. Jeg er et menneske som alle andre med en historie. Jeg mener, at det er mine handlinger og resultater som politiker som jeg skal vurderes på,« skriver Aleqa Hammond.

»Det er korrekt, at jeg ikke har ønsket at kommentere historien bragt i Berlingske. Sagen er for mig et afsluttet kapitel, som jeg ikke har yderligere kommentarer til,« skriver hun i sin pressemeddelelse og afviser via direktør i selvstyrets udenrigsdirektorat, Kai Holst Andersen, også at svare på spørgsmål fra Berlingske Nyhedsbureau.
Det kunne være, at andre, som man skal lave aftaler med, havde en anden opfattelse.

Men ja, denne sag er da i småtingsafdelingen - Hotel Godthåbs indehaver var også en svindler - det ligger der en dom for ved Østre Landsret; men hvad kommer herefter?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34406

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum