Pædofili? I Tyskland en venstreorienteret sport!
Side 1 af 1
Pædofili? I Tyskland en venstreorienteret sport!
Lad de små børn komme til farmand....
Nu er det så Tyskland; men venstrefløjen kan jo ikke herhjemme sige sig fri for besynderligheder.
Jeg tænker her på det første bøsse-ægtepar Axgil'erne, som man ville have udråbt til helgener - de havde så en nazistisk og pædofil fortid. Så det blev ikke til noget. Ikke engang et offentligt toilet kunne opkaldes efter dem.
Jeg tænker også på indavlskonsulent Pernille Skipper, der gerne vil have en brormand.
Tilsvarende er de radikale også "usædvanlige" - Amnitzbøl er så ikke mere; men Elbæk er jo fortfarende en klam karl.
Nu er det så Tyskland; men venstrefløjen kan jo ikke herhjemme sige sig fri for besynderligheder.
Jeg tænker her på det første bøsse-ægtepar Axgil'erne, som man ville have udråbt til helgener - de havde så en nazistisk og pædofil fortid. Så det blev ikke til noget. Ikke engang et offentligt toilet kunne opkaldes efter dem.
Jeg tænker også på indavlskonsulent Pernille Skipper, der gerne vil have en brormand.
Tilsvarende er de radikale også "usædvanlige" - Amnitzbøl er så ikke mere; men Elbæk er jo fortfarende en klam karl.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Lignende emner
» Tyskland, EU og Nato.
» Tyskland
» Mette Frederiksen
» Nationalbanken standser udstedelsen af statsobligationer.
» Iran på terrorliste i EU
» Tyskland
» Mette Frederiksen
» Nationalbanken standser udstedelsen af statsobligationer.
» Iran på terrorliste i EU
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum