Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

I love you Clement Kjærsgaard

2 deltagere

Go down

I love you Clement Kjærsgaard Empty I love you Clement Kjærsgaard

Indlæg af dkguy66 Ons Feb 13, 2013 12:20 am

Rart endelig med en reporter der kan få udstillet en S politiker som Pernille Rosenkranz-Theill

Gud fader hun er jo ganske utroværdig big time.

dkguy66

Antal indlæg : 1854
Geografisk sted : Århus

Tilbage til toppen Go down

I love you Clement Kjærsgaard Empty Sv: I love you Clement Kjærsgaard

Indlæg af doctor Ons Feb 13, 2013 12:44 am

Ingen tvivl om, at Clement havde en pointe med at sammenligne citaterne fra Anders Fogh med citaterne fra den nuværende regering, som næsten enslydende handler om at forsørgelsesbyrden er blevet for stor, og gevinsten ved at tage et arbejde for lille.

Ingen tvivl om, at det ville have været klædeligt og taktisk klogt med en indrømmelse fra venstrefløjen, så vi kan komme videre med at løse problemet.

Men HVOR ER JEG TRÆT af at Clemens afbryder konstant, og selv taler det meste af tiden. Han kunne lige så godt have holdt sit eget talk-show. Det ville have været meget mere interessant at PRTs bevæggrunde til at skifte fra enhedslisten til S, og høre hendes svar på hvorledes vi får tilpasset vores lønninger og ikke mindst omkostningsniveau. Hun prøvede , - men kom slet ikke igennem.

Det er jo faktisk DET der er interessant. Hvordan får vi leveomkostninger sat ned i Danmark. Hvordan får vi boligpriserne og forbrugspriser samt ikke mindst udgifter til transport, forsikringer, el, IT sat ned, så man KAN leve for en mindsteløn.

Jeg bryder mig faktisk ikke om den form for journalistik, som Clement kører.
Man må respektere det menneske man interviewer. Ellers hører al samtale jo op - også demokratiet.

Mennesker der er parat til at rykke, også selvom det har personlige omkostninger, har som regel tænkt lidt dybere over sammenhængende. DEN egenskab mangler i politik.

doctor

Antal indlæg : 1673

Indlæg af dkguy66 Ons Feb 13, 2013 1:49 am

Her er jeg så ikke helt enig, doctor, når det er politikere - og særligt en som P R-T. For alt hun jo brugte sin taltid på var jo at tale en gedign omgang sludder uden indhold. Det jeg kalder politiker uden-om snak.

Så det er godt han forsøger at holde hende fast i det problem og emne han har taget fat i. Ellers ville hun udnytte muligheden for at tale om ALT andetn, end hvad spørgsmålet var, og bruge taletiden på en masse intetsigende pladder.

Tro mig, been there, done that. Smile

dkguy66

Antal indlæg : 1854
Geografisk sted : Århus

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser: