Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Rystende dårlig amerikansk arbejdsmarkedsrapport i vente

4 deltagere

Go down

Rystende dårlig amerikansk arbejdsmarkedsrapport i vente Empty Rystende dårlig amerikansk arbejdsmarkedsrapport i vente

Indlæg af klogeaage 35 Ons Okt 03, 2012 12:41 pm

Fredagens amerikanske jobrapport bliver kørt i stilling som værende rystende dårlig .

Jeg vil æde min morfars møl ædte hat på at de juhuuuu pige lignende økonomiske eksperter cheers worldwide, efterfølgende når rapporten er "nærlæst" , konstateres ikke værende så slem som spået og aktiemarkederne tordner op. Twisted Evil
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2556
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Rystende dårlig amerikansk arbejdsmarkedsrapport i vente Empty Sv: Rystende dårlig amerikansk arbejdsmarkedsrapport i vente

Indlæg af klogeaage 35 Ons Okt 03, 2012 5:01 pm

klogeaage 35 skrev:Fredagens amerikanske jobrapport bliver kørt i stilling som værende rystende dårlig .

Jeg vil æde min morfars møl ædte hat på at de juhuuuu pige lignende økonomiske eksperter cheers worldwide, efterfølgende når rapporten er "nærlæst" , konstateres ikke værende så slem som spået og aktiemarkederne tordner op. Twisted Evil

Spændende om Jeg må gå sulten i seng:

Indikator:Amerikansk jobrapport bedre end ventet

klogeaage 35
klogeaage 35

Rystende dårlig amerikansk arbejdsmarkedsrapport i vente Empty Sv: Rystende dårlig amerikansk arbejdsmarkedsrapport i vente

Indlæg af dkguy66 Tors Okt 04, 2012 5:30 am

den foreløbige rapport fra ADP

viser stigende jobtal.

http://www.bloomberg.com/news/2012-10-03/adp-says-u-s-companies-added-162-000-workers-to-payrolls.html

Men det er præcis denne form for analytiker hype, der sikrer udsving på børserne, så de store kan tjene de ekstra 2-3 % i profit, både op og ned.

dkguy66

Antal indlæg : 1854
Geografisk sted : Århus

Indlæg af Thomas Tors Okt 04, 2012 7:16 am

dkguy66 skrev:den foreløbige rapport fra ADP

viser stigende jobtal.

http://www.bloomberg.com/news/2012-10-03/adp-says-u-s-companies-added-162-000-workers-to-payrolls.html

Men det er præcis denne form for analytiker hype, der sikrer udsving på børserne, så de store kan tjene de ekstra 2-3 % i profit, både op og ned.

Ja jeg sandt for dyden trætte af dem. De skulle hellere læse Lottotallene.

Men den egentlige pointe er at det er små og mellemstore virksomheder, der hyrer folk.
Det er derfra en stabil vækst kommer på sigt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34594

Indlæg af klogeaage 35 Tors Okt 04, 2012 11:30 am

Thomas skrev:
dkguy66 skrev:den foreløbige rapport fra ADP

viser stigende jobtal.

Ja jeg sandt for dyden trætte af dem. De skulle hellere læse Lottotallene.

Men den egentlige pointe er at det er små og mellemstore virksomheder, der hyrer folk.
Det er derfra en stabil vækst kommer på sigt.

Min pointe var nemlig disse let sortmalende prognoser før jobtal og derefter latterlige overskrifter med efterfølgende raid på børserne:

Jobtal bedre end ventet 2011

Stigninger efter bedre end ventede jobtal 2010

Helt utrolig reaktion Wink på USA-jobtal 2009

Konklusionen fra en af juhuu pigerne er dog ok:
Træder man et skridt tilbage og ser bort fra de store udsving fra måned til måned udvikler beskæftigelsen sig fortsat ganske trægt i USA. Den gennemsnitlige stigning de seneste 3 måneder ligger på 105.000, hvilket er lavere, end det der skal til for at holde trit med væksten i arbejdsstyrken, og derfor et niveau, der giver en svag stigning i arbejdsløsheden.
klogeaage 35
klogeaage 35

Indlæg af guldimund Fre Okt 05, 2012 3:46 pm

Breaking news
guldimund
guldimund

Antal indlæg : 297

Indlæg af klogeaage 35 Fre Okt 05, 2012 5:23 pm

guldimund skrev:Breaking news

Gnæk gnæk Razz

Edit:
Juhuu pigen: Meget stærke amerikanske tal..............men....................

Henrik Qvortrup æder sin gamle stråhat i Go´morgen :

Rystende dårlig amerikansk arbejdsmarkedsrapport i vente 4508145-her-spiser-qvortrup-sin-hat--

Jeg nøjes med tyndstegen fra vores kogræserlaug Wink
klogeaage 35
klogeaage 35

Indlæg af klogeaage 35 Fre Okt 05, 2012 5:47 pm

klogeaage 35 skrev:Fredagens amerikanske jobrapport bliver kørt i stilling som værende rystende dårlig .

Jack Welch læser med på økonomidebatten Twisted Evil Razz

USA som ventet i fin form fra start
klogeaage 35
klogeaage 35

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum