Levealder
3 deltagere
Side 1 af 1
Levealder
Man går og taler meget om at vi bliver ældre og at vi skal arbejde til vi er mindst 70, uanset om man er nedslidt eller ej.
Nu har jeg haft nogle opgaver ved nogle kirkegårde den senere tid, og så kan man jo ikke lade være med at kigge på grave/gravsten.
Altså...syntes godt nok der er mange der er døde i en alder der ligger godt op i firserne, og enda halvfemserne...og så enda et par grave hvor vedkommende var blevet 101 og 103 år gamle...
Født 1907-1915 - død 2000+ er der rigtig mange af.
Var dog en overvægt af kvindenavne på gravene.
Så med de budskaber og reformer politikerne kommer med, vil det sige jeg kan se frem til at blive 125 år gammel....hold da op.
Nu har jeg haft nogle opgaver ved nogle kirkegårde den senere tid, og så kan man jo ikke lade være med at kigge på grave/gravsten.
Altså...syntes godt nok der er mange der er døde i en alder der ligger godt op i firserne, og enda halvfemserne...og så enda et par grave hvor vedkommende var blevet 101 og 103 år gamle...
Så med de budskaber og reformer politikerne kommer med, vil det sige jeg kan se frem til at blive 125 år gammel....hold da op.
Sidst rettet af Gorrion Lør Jun 30, 2012 7:01 pm, rettet 1 gang
Gorrion- Antal indlæg : 1449
Sv: Levealder
Gorrion skrev:Man går og taler meget om at vi bliver ældre og at vi skal arbejde til vi er mindst 70, uanset om man er nedslidt eller ej.
Så med de budskaber og reformer politikerne kommer med, vil det sige jeg kan se frem til at blive 125 år gammel....hold da på.
Nu er det, der sker i disse år, at mænd begynder at indhente kvinderne i levealder: Max alderen ligger nok p.t. på 100-110 år.
Thomas- Antal indlæg : 34594
jeg kan slet ikke overskue man har så mange år mere at leve i ... hvad skal man dog finde på at give sig til
Marovingian- Antal indlæg : 633
Geografisk sted : Her
Marovingian skrev:jeg kan slet ikke overskue man har så mange år mere at leve i ... hvad skal man dog finde på at give sig til
Jeg har tænkt mig fortsat at håne og ydmyge flextumper og banker. Det er et langtidsprojekt, der vil noget.
Og så vil jeg se om jeg kan finde bunden under boligmarkedet - der er nogen, der siger, at der er en.......
Thomas- Antal indlæg : 34594
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum