Største fald i statistikkens levetid
2 deltagere
Side 1 af 1
Største fald i statistikkens levetid
Hvis man korrigerer dagens tal for de normale sæsonudsving, faldt boligudbuddet med 1.700 alene i maj, viser beregninger fra Nykredit ifølge seniorøkonom Tore Stramer. Det er det største fald målt over én måned i statistikkens levetid, der går tilbage til starten af 2004. Ligesom Ane Arnth Jensen vurderer Tore Stramer, at det store fald i boligudbuddet skyldes demoraliserede boligsælgere nærmere end øget handelsaktivitet.
Må erkende min fejlslutning , angående spådommen om, Thsv og hendes arbejdsraseri ,med at fylde nye håbefulde boligkøbere med fup og fiduser hen over sommeren ikke holdt vand,hun har vigtigere opgaver*** for.
Derfor kære thsv må Vi to amatører smide vores spåkugler med grumsede billeder ud og lytte/læse til dem der har forstand på at gennemskue de reelle billeder
Må erkende min fejlslutning , angående spådommen om, Thsv og hendes arbejdsraseri ,med at fylde nye håbefulde boligkøbere med fup og fiduser hen over sommeren ikke holdt vand,hun har vigtigere opgaver*** for.
Derfor kære thsv må Vi to amatører smide vores spåkugler med grumsede billeder ud og lytte/læse til dem der har forstand på at gennemskue de reelle billeder
klogeaage 35- Antal indlæg : 2556
Geografisk sted : Fyn
Apropos statistikker
klogeaage 35 skrev:Hvis man korrigerer dagens tal for de normale sæsonudsving, faldt boligudbuddet med 1.700 alene i maj, viser beregninger fra Nykredit ifølge seniorøkonom Tore Stramer. Det er det største fald målt over én måned i statistikkens levetid, der går tilbage til starten af 2004. Ligesom Ane Arnth Jensen vurderer Tore Stramer, at det store fald i boligudbuddet skyldes demoraliserede boligsælgere nærmere end øget handelsaktivitet.
Det er ikke for at pynte på min statistik med emner pr. dag,men problemer med min netudbyder
Sv: Største fald i statistikkens levetid
klogeaage 35 skrev:
Det er ikke for at pynte på min statistik med emner pr. dag,men problemer med min netudbyder
Alt forladt; når folk må opgive drømmen om en strålende karriere inden for mæglerbranchen, så slår man sig åbenbart på internetservice.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Lignende emner
» Største fald i statistikkens levetid
» USA nu største eksportmarked.
» Mærsk
» November 2023
» Olie prisen.
» USA nu største eksportmarked.
» Mærsk
» November 2023
» Olie prisen.
Side 1 af 1