Margrethe Vestager spår 5½% fald i huspriserne i år.
3 deltagere
Side 1 af 1
Margrethe Vestager spår 5½% fald i huspriserne i år.
Det manglede sgu bare! Jeg har kikket efter DST tallene skulle have været her for længst for marts.
plop
Jeg siger ikke at man har holdt tallene tilbage; men man har dæleme checket dem ekstra grundigt med ministeren inden man går ud med dem. Fint nok.
Jo, jeg havde godt lagt mærke til Vestagers manglende profil de sidste 14 dage.
Jeg har også lagt mærke til den fantasifulde reduktion af skattefradraget og samtidige skatteloftsforhøjelse - og snak om skattenedsættelse: Der er nogen, der med al mulig grund render rundt med dyngvåde underpermissioner.
Den forstår jeg så ikke et suk af: Flextumperne kan jo alligevel ikke sælge - og det er disse "ansvarlige" familier, der sidder insolvente og ruinerede med 2 børn i en 2 værelses fugtig ejerlejlighed.
Sælgerne af boliger - de forbruger sgu ikke noget: De er nemlig døde.
Her er regeringen virkelig på den. Det havde enhver anden regering så også været; men det er jo derfor Helle T intet har kun sige om, hvad hun agtede at foretage sig - den aller bedste grund: Hun aner det simpelt hen ikke.
plop
Jeg siger ikke at man har holdt tallene tilbage; men man har dæleme checket dem ekstra grundigt med ministeren inden man går ud med dem. Fint nok.
Jo, jeg havde godt lagt mærke til Vestagers manglende profil de sidste 14 dage.
Jeg har også lagt mærke til den fantasifulde reduktion af skattefradraget og samtidige skatteloftsforhøjelse - og snak om skattenedsættelse: Der er nogen, der med al mulig grund render rundt med dyngvåde underpermissioner.
Lave boligpriser er nemlig gift for privatforbruget, der sammen med eksporten helst skal drive dansk økonomi fremad, da det offentlige forbrug kun må stige beskedent.
Den forstår jeg så ikke et suk af: Flextumperne kan jo alligevel ikke sælge - og det er disse "ansvarlige" familier, der sidder insolvente og ruinerede med 2 børn i en 2 værelses fugtig ejerlejlighed.
Sælgerne af boliger - de forbruger sgu ikke noget: De er nemlig døde.
Her er regeringen virkelig på den. Det havde enhver anden regering så også været; men det er jo derfor Helle T intet har kun sige om, hvad hun agtede at foretage sig - den aller bedste grund: Hun aner det simpelt hen ikke.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Sv: Margrethe Vestager spår 5½% fald i huspriserne i år.
Jeg har kikket efter DST tallene skulle have været her for længst for marts.
DST-tallene for marts kommer helt planmæssigt 31. maj. Præcis som de forudgående kom 30. april, 28. marts, 29. februar og 31. januar. Som det vist hedder i varedeklarationen: ”to måneder efter referencemåneden”.
Coinoffer- Antal indlæg : 4
Vi er derhenne hvor vi skal have banket boligpriserne HELT i bund.
Så må de uansvarlige bankaktionærer, husejerne der spekulerede i stigende priser, bankfolk og realkreditfolk mødes og få tabene realiseret.
Vi andre kan få et hus i rette prisleje, og vores store rådighedsbeløb, vil så kunne sparke gang i forbruget.
Dette bliver scenariet uanset hvad, men spørgsmålet er om det kommer til at tage 3 eller 13 år
Så må de uansvarlige bankaktionærer, husejerne der spekulerede i stigende priser, bankfolk og realkreditfolk mødes og få tabene realiseret.
Vi andre kan få et hus i rette prisleje, og vores store rådighedsbeløb, vil så kunne sparke gang i forbruget.
Dette bliver scenariet uanset hvad, men spørgsmålet er om det kommer til at tage 3 eller 13 år
donkstar- Antal indlæg : 74
Tjo; men RKR kunne melde hurtigt ud i gamle dag - var det den 18. måneden efter kvartalet?Coinoffer skrev:Jeg har kikket efter DST tallene skulle have været her for længst for marts.
DST-tallene for marts kommer helt planmæssigt 31. maj. Præcis som de forudgående kom 30. april, 28. marts, 29. februar og 31. januar. Som det vist hedder i varedeklarationen: ”to måneder efter referencemåneden”.
Når vi ser hvordan Spanien rasler ned - bankerne er knækket - så kan det komme til at gå rigtigt hurtigt - også for hurtigt: Man vil ikke kunne få finansieret.donkstar skrev:Vi er derhenne hvor vi skal have banket boligpriserne HELT i bund.
Lignende emner
» Størst fald i huspriserne i Region Hovedstaden
» Nationalbanken: Huspriserne burde stige
» Margrethe Auken på sit jødehadende raseri!
» Hvad skal Margrethe i Argentina?
» Hvordan går det med "tilbagerulningen" af huspriserne i f.eks. Vest- og Sydsjælland?
» Nationalbanken: Huspriserne burde stige
» Margrethe Auken på sit jødehadende raseri!
» Hvad skal Margrethe i Argentina?
» Hvordan går det med "tilbagerulningen" af huspriserne i f.eks. Vest- og Sydsjælland?
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum