Kan det undre nogen
4 deltagere
Side 1 af 1
Kan det undre nogen
Efter at have ført den mest tysker hadende kampagne de sidste 50 år, undre det grækerne at de tyske turister bliver væk:
http://borsen.dk/nyheder/oekonomi/artikel/1/231190/turisters_flugt_forvaerrer_graekenlands_krise.html
Er grækere bare dummere end alle andre folkeslag ?
http://borsen.dk/nyheder/oekonomi/artikel/1/231190/turisters_flugt_forvaerrer_graekenlands_krise.html
SortKaffe- Antal indlæg : 1105
Geografisk sted : København
Sv: Kan det undre nogen
Det bliver rigtig sjovt at se hvordan de reagerer på næste omgang af finans-slaget.
Når nu hjælpepakker og andet ikke redder dem, og deres ineffektivitet viser sig at koste så mange penge, at der kun er en vej tilbage: bankerot og euro-exit.
Når nu hjælpepakker og andet ikke redder dem, og deres ineffektivitet viser sig at koste så mange penge, at der kun er en vej tilbage: bankerot og euro-exit.
Uffe- Antal indlæg : 765
Geografisk sted : Den tyske hede
SortKaffe skrev:Efter at have ført den mest tysker hadende kampagne de sidste 50 år, undre det grækerne at de tyske turister bliver væk:
Sådan har de altid været!
Ordet barberi kommer af den nedsættende måde man vrængede af andre folkeslags måde at tale på! Bababa...
Athens undergang kan nok - foruden den mystiske epidemi - nok henføres til deres overinvestering i en flåde - der SKULLE bruges.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Et lille sidespring:
Det får mig til at tænke på en ferie i 2008 i Grækenland, hvor jeg blev vidne til en del antisemitisme. Ortodokse jøder fra krydstogtskibe, der blev mødt med Palæstina-råb. "Fucking Jew" i motionsrum, og lignende situationer. Spurgte receptionisten om der var meget antisemitisme i Grækenland. Han var ikke et hak bedre.
Kan den historiekyndige fortælle om hvad baggrunden kunne være? Eller ER de bare dummere end alle andre?
Det får mig til at tænke på en ferie i 2008 i Grækenland, hvor jeg blev vidne til en del antisemitisme. Ortodokse jøder fra krydstogtskibe, der blev mødt med Palæstina-råb. "Fucking Jew" i motionsrum, og lignende situationer. Spurgte receptionisten om der var meget antisemitisme i Grækenland. Han var ikke et hak bedre.
Kan den historiekyndige fortælle om hvad baggrunden kunne være? Eller ER de bare dummere end alle andre?
donkstar- Antal indlæg : 74
Ved slutningen af 2. verdenskrig var der en mindre borgerkrig i Grækenland.donkstar skrev:Et lille sidespring:
Thomas- Antal indlæg : 34594
Lignende emner
» Det kan jo ikke undre nogen.
» Sverrig
» Valuta OKT 14
» Et barn koster op til 1,6 mio. kr.
» Svinenoteringen sætter rekord
» Sverrig
» Valuta OKT 14
» Et barn koster op til 1,6 mio. kr.
» Svinenoteringen sætter rekord
Side 1 af 1