Det er det, jeg har sagt hele tiden med Kina.
2 deltagere
Side 1 af 1
Det er det, jeg har sagt hele tiden med Kina.
Crash
Den de ikke har med er den med fødevarepriserne. Og så er der en lille "investeringsrådgivers" reklame for hans platprodukt.
Den de ikke har med er den med fødevarepriserne. Og så er der en lille "investeringsrådgivers" reklame for hans platprodukt.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Sv: Det er det, jeg har sagt hele tiden med Kina.
At den generalle vækst og de økonomiske rater går ned i fart har alle jo været klar over længe, det er faktisk en nødvendighed, og ligeledes et mål og planlagt tiltag fra Kina's side.
Der kommer ikke noget desideret CRASH i Kina i nogen nærliggende fremtid!.
Der hvor den største udfordring/regning ligger, og utvivlsomt kommer til at koste på bundlinien er at de kommer til at finansiere USA's ene statsbankerot, og de når heller ikke at skille sig af med alle de Dollar$ de ligger inde med, inden en ny økonomisk og monetær/finansiel verdensorden for alvor tipper læsset.
Det er dog en regning og et faktum som hele verden kommer til at skulle konfrontere...ikke kun Kina.
Der kommer ikke noget desideret CRASH i Kina i nogen nærliggende fremtid!.
Der hvor den største udfordring/regning ligger, og utvivlsomt kommer til at koste på bundlinien er at de kommer til at finansiere USA's ene statsbankerot, og de når heller ikke at skille sig af med alle de Dollar$ de ligger inde med, inden en ny økonomisk og monetær/finansiel verdensorden for alvor tipper læsset.
Det er dog en regning og et faktum som hele verden kommer til at skulle konfrontere...ikke kun Kina.
Gorrion- Antal indlæg : 1449
JP Leder
Politiske reformer.
Jeg er så enig med JP i, at det er spørgsmål om der er tid.
Det mest bemærkelsesværdige i Wens tale var måske, at han byttede om på rækkefølgen i Kinas prioritering. Tidligere hed det økonomiske reformer først og derefter politiske forandringer. Nu er den økonomiske reform nummer to, og de politiske reformer skal i gang, for uden dem kan Kina stå over for massive problemer.
Jeg er så enig med JP i, at det er spørgsmål om der er tid.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Lignende emner
» Det er det jeg har sagt hele tiden
» SAS
» Det er det, jeg har sagt hele tiden
» Det er det, jeg har sagt hele tiden.
» Thorning-Schmidt rigets bedste statsminister i årtier?
» SAS
» Det er det, jeg har sagt hele tiden
» Det er det, jeg har sagt hele tiden.
» Thorning-Schmidt rigets bedste statsminister i årtier?
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum