Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Det er det, jeg har sagt hele tiden med Kina.

2 deltagere

Go down

Det er det, jeg har sagt hele tiden med Kina. Empty Det er det, jeg har sagt hele tiden med Kina.

Indlæg af Thomas Man Mar 19, 2012 12:44 pm

Crash

Den de ikke har med er den med fødevarepriserne. Og så er der en lille "investeringsrådgivers" reklame for hans platprodukt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34594

Tilbage til toppen Go down

Det er det, jeg har sagt hele tiden med Kina. Empty Sv: Det er det, jeg har sagt hele tiden med Kina.

Indlæg af Gorrion Man Mar 19, 2012 2:26 pm

At den generalle vækst og de økonomiske rater går ned i fart har alle jo været klar over længe, det er faktisk en nødvendighed, og ligeledes et mål og planlagt tiltag fra Kina's side.
Der kommer ikke noget desideret CRASH i Kina i nogen nærliggende fremtid!.

Der hvor den største udfordring/regning ligger, og utvivlsomt kommer til at koste på bundlinien er at de kommer til at finansiere USA's ene statsbankerot, og de når heller ikke at skille sig af med alle de Dollar$ de ligger inde med, inden en ny økonomisk og monetær/finansiel verdensorden for alvor tipper læsset.
Det er dog en regning og et faktum som hele verden kommer til at skulle konfrontere...ikke kun Kina.
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449

Det er det, jeg har sagt hele tiden med Kina. Empty JP Leder

Indlæg af Thomas Man Mar 26, 2012 10:07 am

Politiske reformer.

Det mest bemærkelsesværdige i Wens tale var måske, at han byttede om på rækkefølgen i Kinas prioritering. Tidligere hed det økonomiske reformer først og derefter politiske forandringer. Nu er den økonomiske reform nummer to, og de politiske reformer skal i gang, for uden dem kan Kina stå over for massive problemer.

Jeg er så enig med JP i, at det er spørgsmål om der er tid.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34594

Det er det, jeg har sagt hele tiden med Kina. Empty Sv: Det er det, jeg har sagt hele tiden med Kina.

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum