Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

oekonomidebatten.danskforum.net

3 deltagere

Go down

oekonomidebatten.danskforum.net Empty oekonomidebatten.danskforum.net

Indlæg af Marovingian Søn Feb 26, 2012 4:11 am

hvorfor står forumet med den URL i google? er det fordi det er oprettet som gratis forum på 6forum.biz ?

hvis det er kunne man overveje at smide et par få 100 kr i at eje sig selv - i kan nok hente det hjem med reklamer.

jeg mener det er nemmere at gøre sitet stort hvis man er "herre i eget hus"

Marovingian

Antal indlæg : 633
Join date : 10/08/11
Geografisk sted : Her

Tilbage til toppen Go down

oekonomidebatten.danskforum.net Empty Sv: oekonomidebatten.danskforum.net

Indlæg af Marovingian Søn Feb 26, 2012 4:40 am

og det er pga en af de ellerbedste måder at få et forumt stort på er at opnå en god google-ranking, så folk ser forumet når de søger på diverse ting relateret til boligkøb og økonomi.

en klassisk måde at blive mere synlig i google er at poste link til siden i diverse linkkataloger - fordi google kigger på hvor mange links til en side der ligger på nettet.

og jeg er tror ikke på det virker så godt hvis forumet "i virkeligheden" ligger på 6forum.biz

er der ikke nogen computernørder herinde der er SEO hajer?

Marovingian

Antal indlæg : 633
Join date : 10/08/11
Geografisk sted : Her

Tilbage til toppen Go down

oekonomidebatten.danskforum.net Empty Sv: oekonomidebatten.danskforum.net

Indlæg af Thomas Søn Feb 26, 2012 4:41 am

Marovingian skrev:hvorfor står forumet med den URL i google? er det fordi det er oprettet som gratis forum på 6forum.biz ?

hvis det er kunne man overveje at smide et par få 100 kr i at eje sig selv - i kan nok hente det hjem med reklamer.

jeg mener det er nemmere at gøre sitet stort hvis man er "herre i eget hus"

Jeg er ikke sikker på, at annoncørerne står på nakken af hinanden....
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33998
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

oekonomidebatten.danskforum.net Empty Sv: oekonomidebatten.danskforum.net

Indlæg af Marovingian Søn Feb 26, 2012 5:10 am

Thomas skrev:
Marovingian skrev:hvorfor står forumet med den URL i google? er det fordi det er oprettet som gratis forum på 6forum.biz ?

hvis det er kunne man overveje at smide et par få 100 kr i at eje sig selv - i kan nok hente det hjem med reklamer.

jeg mener det er nemmere at gøre sitet stort hvis man er "herre i eget hus"

Jeg er ikke sikker på, at annoncørerne står på nakken af hinanden....

jow da. Man laver en konto i google ads og så kører det automatisk. Annoncørerne ved ikke en gang hvor annoncen ender henne - anoncen har nogen søgeord den leder efter, og den vil så poppe op på sider der har de søgeord. Så vi vil få mange annoncer omrking invest, finans, boligmarked og den slags Smile

Det er også lige meget for dem hvor den ender, i det der bliver afregnet i antal klik på reklamen.

Enhver kan sådan set starte en gratis blog på nettet (wordpress.com eller blogspot.com er de store) og tjene nogen småpenge på den måde. Forudsat A) man har noget at skrive om som folk gider læse (det har vi jo) samt man B) får gjort det synligt.

Marovingian

Antal indlæg : 633
Join date : 10/08/11
Geografisk sted : Her

Tilbage til toppen Go down

oekonomidebatten.danskforum.net Empty Sv: oekonomidebatten.danskforum.net

Indlæg af peter777 Søn Feb 26, 2012 10:35 am

Hvis vi skal flytte debatten, skal vi vel i princippet finde et webhotel, og så kommer det altid sjove problem med, om man overhovedet kan flytte debatten, altså flytte databasen med debatten.

Men ja, det er rigtigt at vi har fået noget gratis plads på 6forum
peter777
peter777

Antal indlæg : 822
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Østerbro

Tilbage til toppen Go down

oekonomidebatten.danskforum.net Empty Sv: oekonomidebatten.danskforum.net

Indlæg af Marovingian Man Feb 27, 2012 3:01 am

nu ved jeg ikke hvor meget i har lyst til at lægge i det her forum - der er jo lidt mere besvær hvis man har eget hotel. omvendt kunne man nemmere gøre det stort hvis man havde det. det så jeg gerne fordi der er et så ekstremt ringe debatniveau i DK.

jeg ved at mange gratis-forum sider også sælger webhotels hvis man vil være "herre i eget hus"

hvis man stille og roligt over en periode postede links etc kunne vi komme op i google ranking så folk der google "afdragsfrie lån" og den slags havde en god chance for at finde det her

der er også noget smukt over at finansiere et webhotel til det her med reklamer for Nykredit og Danske Bank Smile

Marovingian

Antal indlæg : 633
Join date : 10/08/11
Geografisk sted : Her

Tilbage til toppen Go down

oekonomidebatten.danskforum.net Empty Sv: oekonomidebatten.danskforum.net

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum