Ja, det skal nok gå galt.
3 deltagere
Side 1 af 1
Ja, det skal nok gå galt.
Skyskrabere
Der er ikke ret mange virksomheder, der kan betale den husleje, som en "prima" kontorbygning forlanger.
Når det velrenommerede firma har fået sit nye hovedkvarter, så skal man sælge sine aktier - gerne før.
Et fint hovedkvarter kan godt være domicil for en god virksomhed; men så skal det være købt på tvang.
Der er ikke ret mange virksomheder, der kan betale den husleje, som en "prima" kontorbygning forlanger.
Når det velrenommerede firma har fået sit nye hovedkvarter, så skal man sælge sine aktier - gerne før.
Et fint hovedkvarter kan godt være domicil for en god virksomhed; men så skal det være købt på tvang.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Sv: Ja, det skal nok gå galt.
Jævnfør Vestas' nye hovedkontor i Århus der startede i 2008 med det udviklingshus jeg sidder i. Ved siden af åbnede hovedkontoret for finans-, marketing- og salgsenhederne i 2011 i november.
Det var i alt fald et godt tidspunkt at sælge i 2008 indtil omkring august så vidt jeg husker. Vi flyttede ind i det nye udviklingskontor 1. september 2008.
Det var i alt fald et godt tidspunkt at sælge i 2008 indtil omkring august så vidt jeg husker. Vi flyttede ind i det nye udviklingskontor 1. september 2008.
Uffe- Antal indlæg : 765
Geografisk sted : Den tyske hede
Du har da forhåbentlig ikke aktier i den biks? Men ja, timingen er perfekt.Uffe skrev:Jævnfør Vestas' nye hovedkontor i Århus der startede i 2008 med det udviklingshus jeg sidder i. Ved siden af åbnede hovedkontoret for finans-, marketing- og salgsenhederne i 2011 i november.
Jeg kommer altid til at tænke på min barndom, da man sad klinet til skærmen for at se DOLLARS.
Da det gik allerværst for Blake Carrington, og han var på nippet til at gå konkurs, forærede han Crystal et dyrt og flot diamant halssmykke. Hvortil hun stillede spørgsmål ved om de havde råd til det.
Blake svarede så følgende : " Når det går skidt, er det vigtigt at vi viser omverdenen at det da sandelig går godt, og der ikke er problemer, så de ikke aner uråd".
Nu er det jo ikke altid dette er baggrunden for nye store fine byggerier. Men det er interessant at selve tanken bag, jo stadig i høj grad er gældende.
Da det gik allerværst for Blake Carrington, og han var på nippet til at gå konkurs, forærede han Crystal et dyrt og flot diamant halssmykke. Hvortil hun stillede spørgsmål ved om de havde råd til det.
Blake svarede så følgende : " Når det går skidt, er det vigtigt at vi viser omverdenen at det da sandelig går godt, og der ikke er problemer, så de ikke aner uråd".
Nu er det jo ikke altid dette er baggrunden for nye store fine byggerier. Men det er interessant at selve tanken bag, jo stadig i høj grad er gældende.
dkguy66- Antal indlæg : 1854
Geografisk sted : Århus
dkguy66 skrev:Jeg kommer altid til at tænke på min barndom, da man sad klinet til skærmen for at se DOLLARS.
Hovedargumentet er nok ellers administrative besparelser; men problemet er at den vækst, der tages højde for - den kommer sjældent.
Thomas skrev:
Du har da forhåbentlig ikke aktier i den biks? Men ja, timingen er perfekt.
Du kan være ganske rolig, jeg har ikke aktier i noget som helst. Det er kun min pensionsopsparing der er i aktier. Og det er noget Nordea bør have styr på, jeg blander mig ikke i hvilke de køber eller sælger. Jeg har alligevel 39 år til min pension, så hvis det går lidt skidt her i starten håber jeg at kunne indhente det tabte hen ad vejen...
Uffe- Antal indlæg : 765
Geografisk sted : Den tyske hede
Lignende emner
» Det skal nok gå galt.
» Kommer Japan igen?
» Danske Banks dødedans.
» Et eller andet er der galt - helt galt!
» Konservative vil hjælpe insolvente flextumper.
» Kommer Japan igen?
» Danske Banks dødedans.
» Et eller andet er der galt - helt galt!
» Konservative vil hjælpe insolvente flextumper.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum