Macrónen

Go down

Macrónen

Indlæg by Thomas on Tors aug 30, 2018 1:10 am

Jeg havde undret mig over, hvad dælen de skulle i Kolding.

Det var så for at få indrettet Koldinghus igen - som franskmændene så hensynsfuldt futtede af for et par år siden.

Men jeg ser mere, at man har fået sat Tulletåben til vægs med Dansk Folkepartis landsforrædere.
Det er jo nok så meget det sikkerhedspolitiske samarbejde, der nævnes.

Nu er "klimapolitik" jo rent faktisk kodeord for energisamarbejde, hvilket er væsentligt for også samarbejdet med Tyskland. Der har været en del knas på det Europæiske højspændingsnet, hvor Frankrig tilsyneladende også har sine problemer med tyskerne.
Thomas

Antal indlæg : 26919

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Macrónen

Indlæg by klogeaage 35 on Tors aug 30, 2018 2:35 am

Thomas skrev:Jeg havde undret mig over, hvad dælen de skulle i Kolding.

Det var så for at få indrettet Koldinghus igen - som franskmændene så hensynsfuldt futtede af for et par år siden.

Men jeg ser mere, at man har fået sat Tulletåben til vægs med Dansk Folkepartis landsforrædere.

Nu er "klimapolitik" jo rent faktisk kodeord for energisamarbejde, hvilket er væsentligt for også samarbejdet med Tyskland. Der har været en del knas på det Europæiske højspændingsnet, hvor Frankrig tilsyneladende også har sine problemer med tyskerne.

Sikkerheden er i top for tiden, i det lag ,på Danmarkskortet !!!
klogeaage 35

Antal indlæg : 2253
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Indlæg by Thomas on Fre aug 31, 2018 2:02 am

klogeaage 35 skrev:
Thomas skrev:Jeg havde undret mig over, hvad dælen de skulle i Kolding.

Sikkerheden er i top for tiden, i det lag ,på Danmarkskortet !!!

Der er muligvis en sammenhæng.
Thomas

Antal indlæg : 26919

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Tilbage til toppen