Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Macrón på statsbesøg.

Go down

Macrón på statsbesøg. Empty Macrón på statsbesøg.

Indlæg af Thomas Tors Maj 17, 2018 4:05 pm

Gad vide, hvad der står på dagsordnen?

- Ved mit første besøg hos Macron i Paris drøftede vi den danske model, og jeg mener, at danskerne godt kan ranke ryggen over, at Macron har ladet sig inspirere af den danske arbejdsmarkedsmodel i de reformer, som han nu gennemfører i Frankrig.

- Jeg ser frem til at få god tid til at drøfte grønne løsninger, samfundsreformer, EU's fremtid og måske også vores fælles passion, Tour de France, under hans besøg i Danmark, skriver statsminister Lars Løkke Rasmussen.


  • Det er et problem med kommunister i den franske fagbevægelse.
  • "Grønne løsninger". Det er et problem med HVDC nettet, at svingninger i Tyskland har det med at smadre strømforsyningen i hele Europa, fordi man ikke ved, hvor strømmen skal gå hen.


Men ellers har jeg svært ved at se hvad Tour de France har med Danmark at gøre - udover at den danske lægemiddelindustri har et stort marked i den forbindelse.

Det væsentlige er nok det Løkke ikke nævner, og nej, jeg har ingen anelse om, hvad det er.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34038
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum