Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Dannebrog!

Go down

Dannebrog! Empty Dannebrog!

Indlæg af Thomas Søn Apr 22, 2018 6:55 pm

Det ender sgu med, at jeg får min vilje og et nyt kongeskib af Absalon-klassen!

Det har så ikke noget at gøre med de to af Huitfeldt-klassen, jeg også formoder også kommer i forsvarsforliget.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34039
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Dannebrog! Empty Her er pengene til et nyt kongeskib.

Indlæg af Thomas Ons Jul 18, 2018 1:11 pm

Det bliver mere: Der kommer strafporto på.

Men Danske Bank siger dog, at man har tænkt sig at give afkald på indtjeningen fra de mistænkelige transaktioner i filialen. Det er et beløb på omkring 1,5 mia. kr., estimerer Danske Bank, som vil bruge pengene på »samfundsgavnlige tiltag.«

Ifølge Thomas F. Borgen er det stadig for tidligt at konkludere på det samlede omfang af hvidvasksagen.

»Men det står klart, at banken ikke har levet op til egne standarder eller samfundets forventninger i forhold til at forhindre, at filialen i Estland blev brugt til potentielt illegale aktiviteter på det tidspunkt, hvor transaktionerne fandt sted. Det beklager vi dybt, og det er ikke noget, vi på nogen måde skal drage økonomisk fordel af,« udtaler han.

Jeg begynder faktisk at tro på en seriebygning af konge-/redningsskibe!

De penge skal jo ikke ud i skattelettelser til flextumperne; men til vore gode samarbejdspartnere i EU i form af ordrer for anstændigt arbejde.

Da pengene skal hives ind ved overpris på nogle statsobligationer i ombytning, så berøres statsgælden ikke og pengene vil ikke passere statskassen.

Nu får vi se?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34039
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Dannebrog! Empty Støtte for min idé om et nyt kongeskib.

Indlæg af Thomas Lør Aug 18, 2018 1:03 pm

Det er så USNS Comfort,
Der rigtigt nok er hjemmehørende på østkysten, hvor USNS Mercy er på vestkysten, hvorfor den skulle igennem Panamakanalen inden den kunne komme ind i Karibien.

Mattis kan ikke oplyse, hvornår den amerikanske flådes hospitalsskib Comfort vil ankomme ved Colombias kyst. Ifølge en talsmand fra Pentagon bliver det engang "i efteråret".

En gang i EFTERÅRET???

Nu rabler det for krigsministeren.

Endnu engang viser USA's civilforsvar sig at være en latterlig parodi. Ikke at vores ikke har været tåkrummende.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34039
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Dannebrog! Empty Sv: Dannebrog!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum