Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Danmark udviser 2 russiske diplomater

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Danmark udviser 2 russiske diplomater Empty Danmark udviser 2 russiske diplomater

Indlæg af Thomas Man Mar 26, 2018 5:10 pm

for attentatet mod Skripal.

  • USA: 60
  • Storbritannien: 23
  • Ukraine: 13
  • Tyskland: 4
  • Frankrig: 4
  • Polen: 4
  • Tjekkiet: 3
  • Litauen: 3 samt indrejseforbud til 44 personer
  • Holland: 2
  • Danmark: 2
  • Italien: 2
  • Estland: 1
  • Letland: 1


Det er formentlig Nazi-Maries og Søren Espersens føringsofficerer. De to skulle nok være interesseret i at undgå at have disse personer til at ånde dem i nakken.

og hvad mere?
Samtidig blev der blandt andet indført øget kontrol med private flyvninger, told og fragt.

Samtidig faldt SEK tilbage efter at være steget, da nogen skulle have deres velstjålne spareskillinger ud?

Man må så lægge mærke til, at Sverrig ikke deltager i demarchen. Ikke at det overrasker.

Målt ifht. landestørrelsen, så er Danmarks reaktion forholdsvis skarp.

Men Tulletåbens forræderier lader til at skulle køres gennem Sverrig. Kan man ikke strafforsætte Tulletåben til Sverrig? Aben kan jo så godt lide at svinge sig i juletræerne.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danmark udviser 2 russiske diplomater Empty Vi kan supplere:

Indlæg af Thomas Man Mar 26, 2018 6:07 pm

fra svensk Pravda.

  • Canada: 4
  • Sverrig: 1

Var Sverrigs enlige mon Tulletåbens føringsofficer, for så passer pengene.

Norge gør: Ingenting.

Problemet er nok, at i Norge er Fremskridtspartiet en del af regeringen.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danmark udviser 2 russiske diplomater Empty USA udviser 60 diplomater.

Indlæg af Thomas Tirs Mar 27, 2018 1:35 am

Det giver Putin et problem.

Skal Rusland gøre gengæld, så vil det formentlig betyde afbrydelse af de diplomatiske forbindelser med et par af landene. Vi skal jo lige være opmærksom på, at der allerede er udtyndet en del i ambassaderne i Moskva og Washington.

Jeg havde egentlig regnet med, at Danmark ville op på 4 for at komme i klasse med Polen. Som det er, så er Holland også oppe på 2. Desuden er Sverrig med en; men Norge og Finland gør formentlig - ingenting.

Problemet for Rusland og Lavrov er, at nu kommer al forbindelse til Vesten til at gå igennem enten Nato eller EU.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danmark udviser 2 russiske diplomater Empty Finland

Indlæg af Thomas Tirs Mar 27, 2018 1:45 am

Thomas skrev:fra svensk Pravda.


  • Canada: 4
  • Sverrig: 1

Var Sverrigs enlige mon Tulletåbens føringsofficer, for så passer pengene.

Norge gør: Ingenting.

Problemet er nok, at i Norge er Fremskridtspartiet en del af regeringen.

Finland: 1

Nu får vi se om Norge og Island gør noget ved sagen.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danmark udviser 2 russiske diplomater Empty Norge kom med

Indlæg af Thomas Tirs Mar 27, 2018 2:03 am

Thomas skrev:
Thomas skrev:fra svensk Pravda.


  • Canada: 4
  • Sverrig: 1

Var Sverrigs enlige mon Tulletåbens føringsofficer, for så passer pengene.

Norge gør: Ingenting.

Problemet er nok, at i Norge er Fremskridtspartiet en del af regeringen.

Finland: 1

Nu får vi se om Norge og Island gør noget ved sagen.

Norge: 1
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danmark udviser 2 russiske diplomater Empty Så kom Island

Indlæg af Thomas Tirs Mar 27, 2018 7:45 am

også med.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danmark udviser 2 russiske diplomater Empty Nato smider 7 russere ud

Indlæg af Thomas Tirs Mar 27, 2018 6:49 pm

og nægter yderligere 3 akkreditering.

Nå, det var derfor Belgien var lidt langsom i aftrækket!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danmark udviser 2 russiske diplomater Empty Lad os lige opdatere listen, som vi kender den.

Indlæg af Thomas Ons Mar 28, 2018 2:16 am

Thomas skrev:De spanske aviser har deres perspektiv - og tal.


  • USA: 60
  • Storbritannien: 23
  • Ukraine: 13
  • Nato: 7(plus 3 poster, som ikke vil blive tilladt).
  • Canada: 4 (plus 3 poster, som ikke vil blive tilladt).
  • Tyskland: 4
  • Frankrig: 4
  • Polen: 4
  • Tjekkiet: 3
  • Litauen: 3 samt indrejseforbud til 44 personer
  • Holland: 2
  • Danmark: 2
  • Italien: 2
  • Albanien: 2
  • Australien: 2
  • Belgien: 1
  • Estland: 1
  • Letland: 1
  • Sverrig: 1
  • Finland: 1
  • Kroatien: 1
  • Ungarn: 1
  • Rumænien: 1
  • Makedonien: 1
  • Irland: 1
  • Island: 0 (sender ikke officials til Fodbold VM)
  • New Zealand: 0 (New Zealand er så røvkedelig, at de ganske enkelt ikke har kunnet finde russiske spioner, der har gidet interessere sig for dem!)


Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danmark udviser 2 russiske diplomater Empty Putin

Indlæg af Thomas Ons Mar 28, 2018 4:32 am

har malet sig inde i et hjørne.

Jeg mener at analysen er korrekt.

Jeg tror såmænd gerne, at Putin lod sig pensionere; men han kan ikke udpege en efterfølger (der evt. kunne holde ham fri af hvad de kalder retsforfølgelse) - sådan som Krushtjov gjorde i sin tid. Gangsterne vil med det samme indlede en indbyrdes krig, som tjetjenerne gjorde i Rusland.

Putin har ikke andre disciplinarmidler end likvideringer tilbage: Der er ikke mere at stjæle i Rusland.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danmark udviser 2 russiske diplomater Empty Opdatering

Indlæg af Thomas Fre Mar 30, 2018 3:45 pm

Spanien 2


  • USA: 60
  • Storbritannien: 23
  • Ukraine: 13
  • Nato: 7(plus 3 poster, som ikke vil blive tilladt).
  • Canada: 4 (plus 3 poster, som ikke vil blive tilladt).
  • Tyskland: 4
  • Frankrig: 4
  • Polen: 4
  • Tjekkiet: 3
  • Moldova: 3
  • Litauen: 3 samt indrejseforbud til 44 personer
  • Holland: 2
  • Danmark: 2
  • Italien: 2
  • Spanien: 2
  • Albanien: 2
  • Makedonien: 2
  • Australien: 2
  • Belgien: 1
  • Estland: 1
  • Letland: 1
  • Sverrig: 1
  • Finland: 1
  • Kroatien: 1
  • Ungarn: 1
  • Rumænien: 1
  • Montenegro: 1
  • Irland: 1
  • Island: 0 (sender ikke officials til Fodbold VM)
  • New Zealand: 0 (New Zealand er så røvkedelig, at de ganske enkelt ikke har kunnet finde russiske spioner, der har gidet interessere sig for dem!)
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danmark udviser 2 russiske diplomater Empty En sidebemærkning - godt gemt langt inde:

Indlæg af Thomas Tirs Apr 03, 2018 4:59 pm

1:59:00 Bare sådan, at I slipper for at høre på 2 timers kællingesludder.


  • Sagmar Gabriels bemærkninger regnes ikke for "fuldt at afspejle" den tyske regerings holdning.
    Med andre ord: De tyske socialdemokrater er propfulde af landsforrædere og Putins nikkedukker.
  • 2:04:30 Storbritannien og Danmark har radarer, der er væsentlige for det tidlige varsel af et strategisk angreb på USA!
    Disse radarer er altså operative - og det er ikke nogen hemmelighed: Det er nyt for mig.
    Henret Putin-luderen og landsforræderen Nazi-Marie: Snart, langtrukkent og smertefuldt - specielt smertefuldt!



Hvorfor kommer de gamle PET oplysningers eksistens frem NU??

Fra Nazi-Marie's CV på Folketingets hjemmeside:

Assisterende forsvarsattache, major, den danske ambassade i Moskva, fra 1998 til 2001.
Dvs. de "gamle" oplysninger i PET er ca. i den periode (lige efter), når vi siger 15 år gamle. Dvs. 2002-3....
Jeg tror det er en advarsel til Nazi-Marie: Vi ved godt, at Du er Putin-luder og landsforræder!
Vi ønsker ikke at stille Dig for retten - bl.a. fordi det vil kræve, at Din parlamentariske immunitet skal ophæves. Men Du kunne få helbredsproblemer - meget, meget muligt - hvis ikke så kunne andre....?

Men det forklarer hvorfor Søren Espersen har meddelt Nazi-Marie, at hun skal holde sin kæft - for altid!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danmark udviser 2 russiske diplomater Empty Løkke:

Indlæg af Thomas Tirs Apr 03, 2018 5:20 pm

Uomtvisteligt at Rusland står bag giftangreb

Det er som jeg siger: Der er tale om et udelukkelsesbevis. Der er ikke andre muligheder. Derfor betyder Ruslands benægtelser ingenting.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danmark udviser 2 russiske diplomater Empty Jeg tror

Indlæg af Thomas Tors Apr 05, 2018 12:30 am

man har haft de to "diplomater" på lager og bare ventet på en lejlighed til at sparke dem ud.

Det vil så genere russerne et stykke tid i deres arbejde med at undergrave - ikke noget permanent; men nu har de to fra Dansk Folkeparti fået at vide, at man holder øje med dem. Der skal nok komme nye; men det er spillet.

Det bemærkelsesværdige er, at der er ikke andre, der tilsyneladende er fundet værdige til opvartning fra Moskva. Men Mette Frederiksen skal jo også have noget at lave, hvis hun skulle gå hen og blive statsminister. Der skal nok komme andre lejligheder.

Som præsident Kaljulaid fra Estland bemærkede: Tror I det var tilfældigt, at det blev den diplomat, der blev udvist?

Hvad sker der nu med Nazi-Marie og Søren Espersen? Formentlig ingenting.

Tilsvarende i de øvrige europæiske lande: Man fjerner de mest irriterende af påvirkningsagenterne. At Nazi-Marie og Søren Espersen så nok er færdige med at have central indflydelse i Dansk Folkeparti kan da kun glæde Tulletåben - han havde i forvejen ikke nogen konkurrence.

Det man gør, som medlem af Folketinget, hvis man bliver kontaktet af en sådan udlænding er at henvende sig til partiformanden og fortælle om det. Normalt vil der blive sagt: Tak! Det er i orden; men lad være med at være naiv. Man kan få ganske udmærkede oplysninger om et lands holdning ved sådanne kontakter.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danmark udviser 2 russiske diplomater Empty De baltiske præsidenters udtalelser

Indlæg af Thomas Tors Apr 05, 2018 1:27 am

5:00

Grybauskaite:


  • Reform af Nato.
  • Investeringer i Forsvar.
  • Vi har brug for ledelse af Nato - og forudsigelig ledelse - så vi kan gøre "rivalen" forståelig, at vi kan træffe en beslutning.
  • Der kommer noget luftforsvar - dvs. missiler (formentlig Patriot).
  • LNG aftale, som gør alle tre Baltiske lande uafhængige - noget som vil gøre den amerikanske olieindustri "glad".


Som jeg ser det, så lader det til, at der kommer et missilbælte fra Polen til Narva med noget som Patriot.
Det væsentlige er et integreret luftforsvarssystem, hvor Patriot vil være beskyttet af MANPAD's - MANPAD's vil "løfte" indtrængende fly, så Patriot kan snappe dem.

Der skal så være jagere bag ved; men det varer noget endnu for jeg tror, at Danmark, Norge og Holland (evt. Belgien) skal komme med det over Sverrig. Det bedste ville være at få en base på Gulland. Det kommer nok ikke umiddelbart - om ikke andet, så fordi Sverrig har ikke råd til at betale Danmark for at overtage Gulland.

Men det er den måde, det skal gøres på: Et lagdelt forsvar.

Det største spørgsmål er: Er Rusland i stand til at stille en troværdig angrebskapacitet fra luften? Jeg har min tvivl: Det koster faktisk penge!
Indtil videre må man hegne Königsberg inde.

Kaljulaid: 24:15

  • Hun er bestemt ikke dum, hvilket altid er en fordel hos en samarbejdspartner. Det er det største problem med Dansk Folkeparti - landsforrædere og banksvin kan vi tumle; men den ubeskrivelige mangel på hjerneceller er det vanskeligt at gøre noget ved.
  • A2D2 situationen (dvs. Anti-access, area Denial. Som skal løses.
  • Putin (og Rusland) vil altid forsøge at finde "revner" i samarbejdet. Det har så overrasket Putin, at man har benyttet lejligheden til at smide en hel hob af russiske "diplomater" ud.
  • Man skal holde døren åben for specielt Finland og Sverrig (?).


Vejonis:

  • Han har fattet, at man kan ikke se på det som et snævert luftforsvarsproblem - specielt er fidusen, at søvejen er ikke uvæsentlig.


Det gør de Huitfeldt'er vigtige. Luftforsvaret af Danmark skal være fremskudt fra Estland og til den Helder. Nu får vi se anskaffelsen af SM2 - evt. SM6.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danmark udviser 2 russiske diplomater Empty Skripal ikke længere kritisk.

Indlæg af Thomas Fre Apr 06, 2018 4:36 pm

Jeg havde min alvorlige tvivl om han overlevede.

Nu får vi se i hvilken tilstand er kommer tilbage til. Nazi-Marie og Tulletåben skal ikke sætte deres forventninger for højt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danmark udviser 2 russiske diplomater Empty Russerne vil "drøfte"

Indlæg af Thomas Lør Apr 07, 2018 3:37 pm

med Boris Johnson.

Putin tror, at han har Johnson solidt i lommen.
Jeg er ikke så sikker.

Det er hele grundlaget for Brexit, der begynder at skride.

At Storbritanniens forhold til EU trængte til en nyvurdering kan vi nok blive enige om; men ingen har interesse i et Storbritannien udenfor EU.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danmark udviser 2 russiske diplomater Empty Hvad er det, der sker bag scenen?

Indlæg af Thomas Søn Apr 08, 2018 7:39 pm

Der er nogle begivenheder, der forløber i øjeblikket:

  1. Uffe Ellemann er i Legoland for at indvie nogle Cimber-ruter til Polen. Lech Waleza er der skam også - ligesom for at pointere, at det har været en plan, der hele tiden har ligget på hylden.
    Netop det, at der er tale om Cimber betyder, at luftfartselskabet er kemisk renset for parasitter (dvs. svenskere).
  2. Tirstrup lufthavn har fremlagt et mildest talt horribelt budget. Set ud fra et kommercielt synspunkt er Tirstrup det mest overflødig stykke beton i luftfartens historie. Uanset hvad, vil det være hurtigere fra Århus at tage enten Storebæltsbroen eller Molsfærgen.
    Der er desuden en absolut håbløs jernbaneforbindelse dertil. Det eneste befolkede den forbindelse kommer i nærheden af er et plejehjem.
  3. Ser vi på de seneste 2 års Nato-øvelser, så var konklusionen rimelig klar:
    At bringe tungt panser frem ad landevejen er håbløst og udbygning af jernbanenettet til at klare den form for trafik er ikke realistisk indenfor en 10 årig periode. Spørgsmålet er så også om Rusland består som militær trussel i endnu 10 år?
  4. På trods af aflyst licitation påregner man stadig at Femarn forbindelsen kan stå færdig iht. tidsplanen.
    Knebet er så, at i stedet for at bygge en havn ved Rødby til at støbe tunnelelementerne (og rydde op bagefter), så gør man som man hele tiden har tænkt sig? Nemlig bruge det gamle værft i Nakskov og så trække elementerne det stykke vej.
  5. Man udbygger gasledningen fra Nordsøen - at det skal modtage amerikansk LNG går jeg ud fra som givet - men forbindelsen er til Polen.
    Med andre ord: Man vil ikke lade Danmarks position være 100% afhængig af Tyskland - heller ikke Polen og de baltiske lande for den sags skyld.
  6. At man foreslår en Kattegat-bro er for mig at se en afværgedagsorden: I tilfælde af, at Tyskland forsat gør knuder. Det er så ikke i Danmarks og Hollands interesse; men det er ikke desto mindre en kendsgerning.
  7. Det tyske socialdemokrati har måttet foretage en række udrensninger blandt "Putin-versteherne".
  8. Om det så er revisionen af kravene til fysikken hos de værnepligtige, der er tale om, så peger de i retning af, at det skal være lastbilschauffører og ikke infanterister.
    Personligt erindrer jeg de krav, der blev stillet til bevogtningssoldater: De var så lave, at det krævede en ihærdig indsats at krybe UNDER den overligger. Så vidt jeg husker lykkedes det mig - lige akkurat. Det oveni de andre handikap jeg simulerede - rimelig uopdaget.
    Skal de krav være lempeligere så vil et mønstret tæppe være en passende forhindringsbane.
  9. Aflysningen af licitationen på miljøskibene. Her hæfter jeg mig ved at også afløserne betegnes i flertal. Det oversætter jeg til 2 Huitfeldt'er - plus mig, som prøver at få kongeskibet afløst af et tidssvarende hospitalsskib. (Den tror jeg så er købt! Lars Løkke forespurgte i forbindelse med tornadoerne over de Dansk-Vestindiske Øer om der var noget vi kunne hjælpe med?)
  10. Danmark har udvist de to hundeførere for de blinde førerhunde i Dansk Folkeparti. Tilbage bliver Tulletåben; men han har det bemærkelsesværdigt med at sige: Ingenting! Så her har man åbenbart "pakket ham ind" i bestyrelsen i Nationalbanken.
  11. Overenskomsten på det offentlige bliver spændende.
    Flemming Vinther er ikke nogen idiot og han véd også, at skolelærerne skal sables ned. Det kan han imidlertid ikke sige! Læg mærke til hvordan lock-out varslerne bliver afdæmpet. Det er jo kun skolelærerne, der bliver ramt.
    Det, der lægges op til er en konflikt blandt lærerne og så et lovindgreb, der går grimt ud over lærerne - resten af fagbevægelsen vil trække opgivende på skuldrene: Ser vi bort fra DLF, så er oplægget bestemt ikke uvenligt overfor lønmodtagerne. Der er en reallønsforbedring (der kommer ikke nogen inflation)


Der er som sådan ikke bare to faktorer, der skal bringes på en fællesnævner.

Jeg begynder at tro på, at der kommer både en eskadrille Spartan og en eskadrille Globemaster til Danmark. Omskolingen skulle være til at overse. Det vil også være en lettelse for vore allierede på præcis de områder, hvor det gør nas! Det er jo ikke et spørgsmål om at få bragt brændsel frem! Det vil der være i forvejen i beredskabslagre!
Med 12 besætninger i transport wing, så der der til en fast besætning pr. fly. At nogle af dem så er reserveofficerer fra civile luftfartselskaber - kæreste venner: Der er tale om omskoling af folk med en afsindig masse flyvetimer.

Man har udbygget gaslagrene betydeligt de sidste par år; men mon ikke man også har udbygget brændselslagrene, når man nu var i gang? Det er noget, der glider igennem ethvert parlament uden problemer under henvisning til Ruslands adfærd.

Det, det trækker op til er Nato-topmødet om ca. en måned!
Vi véd, at der kommer både en Atlant-kommando og en Transport-kommando. Fidusen er så bare: Hvad ligger nedenunder? Atlant-kommandoen vil have en Nord- og en Syddel: Det vil være det mest naturlige. Transport-kommandoen vil have underkommandoer i knudepunkterne: Dvs. Danmark, Spanien, Italien. Disse underkommandoer skal koordinere luft-, skibs-, jernbane og motorvejstrafikken i deres områder.

Læg også mærke til, at Stoltenberg benyttede lejligheden til at smide 10 russiske spioner ud, så man kan præsentere planerne - uden at russerne får unødige muligheder for at blande sig.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danmark udviser 2 russiske diplomater Empty Morten Messerschmidt

Indlæg af Thomas Lør Maj 26, 2018 4:22 am

Han vil nu vælges til Folketinget.

Jeg kommer bare til at tænke på: Om de ekstra der blev smidt ud af Belgien (Nato) om én af dem ikke var Messerschmidts hundefører?

Trækket er noget usædvanligt. Han må håbe på, at det gamle snavs, der lå på ham er ubekendt for Lars Løkke og Mette Frederiksen?
I så fald er han meget naiv.

Når jeg kan regne den ud, så kan alle.

Jeg har hele tiden syntes, at der var tale om én udvisning for lidt.

Jeg tror så ikke Tulletåben får penge fra Nordea; men jeg går ud fra som givet, at han kom fra Nordea p.gr.a. et alvorligt tilfælde af "lange fingre" og almindeligt svindel og bedrageri. Det er noget banker i almindelighed (og det er meget almindeligt) gør noget ud af, fordi man finder det uhensigtsmæssig reklame.
Fordelen for Nordea er så, at når Tulletåben ikke makker ret, så kan man behøver næsten ikke sige noget. Ingen er jo interesseret i, at der kommer dårlig omtale i pressen. Vel?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danmark udviser 2 russiske diplomater Empty Henret landsforræderen Nazi-Marie

Indlæg af Thomas Tors Okt 04, 2018 6:49 am

og banksvinet: Tulletåben.

Det bør være snart, langtrukkent og smertefuldt - specielt smertefuldt: Hvis det ikke er det, så har ingen noget ud af at kikke på det.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danmark udviser 2 russiske diplomater Empty Holland udviser

Indlæg af Thomas Tors Okt 04, 2018 3:05 pm

4 til i Holland. og 7 i USA.

Den britiske ambassadør i Holland Peter Wilson, som også repræsenterer OPCW, sagde på pressemødet, at GRU »ikke længere bør have lov til at agere tilsyneladende ustraffet«.

Slå landsforræderen Nazi-Marie ihjel!

Bare det bliver smertefuldt!


  • USA: 60 + 7 = 67
  • Storbritannien: 23
  • Ukraine: 13
  • Nato: 7(plus 3 poster, som ikke vil blive tilladt).
  • Canada: 4 (plus 3 poster, som ikke vil blive tilladt).
  • Tyskland: 4
  • Frankrig: 4
  • Polen: 4
  • Tjekkiet: 3
  • Moldova: 3
  • Litauen: 3 samt indrejseforbud til 44 personer
  • Holland: 2 + 4 = 6
  • Danmark: 2
  • Italien: 2
  • Spanien: 2
  • Albanien: 2
  • Makedonien: 2
  • Australien: 2
  • Belgien: 1
  • Estland: 1
  • Letland: 1
  • Sverrig: 1
  • Finland: 1
  • Kroatien: 1
  • Ungarn: 1
  • Rumænien: 1
  • Montenegro: 1
  • Irland: 1
  • Island: 0 (sender ikke officials til Fodbold VM)
  • New Zealand: 0 (New Zealand er så røvkedelig, at de ganske enkelt ikke har kunnet finde russiske spioner, der har gidet interessere sig for dem!)
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danmark udviser 2 russiske diplomater Empty Det kan jo ikke overraske nogen?

Indlæg af Thomas Tirs Okt 09, 2018 9:02 am

De to fangede er ikke, hvem de udgiver sig for.

Nazi-Marie er begyndt med sit forsvar: Det var fordi, jeg hader EU.
Jeg tror så ikke rigtigt, at hun véd noget. Hun er simpelt hen så torskedum, at smadrer man hende én på hovedet, så vræler hun: "Kom ind!"
En rigtig skolelærer. Det er som at høre nazisternes bortforklaringer efter krigen.

Nej, vi går også efter større vildt! Tulletåben - det perverse dyr!
Men egentlig er det Nordea og flextumperne - og de er mange. Gentofte: Det monetære Tjernobyl!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danmark udviser 2 russiske diplomater Empty Frankrig +6 fjendtlige agenter?

Indlæg af Thomas Tirs Apr 12, 2022 10:42 am

Thomas skrev:4 til i Holland. og 7 i USA.

Slå landsforræderen Nazi-Marie ihjel!

Bare det bliver smertefuldt!



  • USA: 60 + 7 = 67
  • Storbritannien: 23
  • Ukraine: 13
  • Nato: 7 (plus 3 poster, som ikke vil blive tilladt).
  • Canada: 4 (plus 3 poster, som ikke vil blive tilladt).
  • Tyskland: 4
  • Frankrig: 4 + 6 = 10
  • Polen: 4
  • Tjekkiet: 3
  • Moldova: 3
  • Litauen: 3 samt indrejseforbud til 44 personer
  • Holland: 2 + 4 = 6
  • Danmark: 2
  • Italien: 2
  • Spanien: 2
  • Albanien: 2
  • Makedonien: 2
  • Australien: 2
  • Belgien: 1
  • Estland: 1
  • Letland: 1
  • Sverrig: 1
  • Finland: 1
  • Kroatien: 1
  • Ungarn: 1
  • Rumænien: 1
  • Montenegro: 1
  • Irland: 1
  • Island: 0 (sender ikke officials til Fodbold VM)
  • New Zealand: 0 (New Zealand er så røvkedelig, at de ganske enkelt ikke har kunnet finde russiske spioner, der har gidet interessere sig for dem!)
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danmark udviser 2 russiske diplomater Empty Russisk diplomat dødfunden udenfor den russisk ambassade

Indlæg af Thomas Tirs Apr 12, 2022 10:32 pm

i Berlin i oktober 2021.

Faderen er en højstående chef i FSB.

Kunne vi ikke lade russerne "ordne" Nazi-Marie Krarup?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danmark udviser 2 russiske diplomater Empty Rusland har endnu ikke udvist danske diplomater.

Indlæg af Thomas Ons Apr 13, 2022 3:14 pm

Hvorfor?

Tja... måske fordi de første rapporter kun nævnte 2 - det var 15.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danmark udviser 2 russiske diplomater Empty Bulgarien udviser 70 russiske "diplomater".

Indlæg af Thomas Man Jul 04, 2022 8:14 am

Opdatering.

Slå landsforræderen Nazi-Marie ihjel!

Bare det bliver smertefuldt!


[/quote]

  • USA: 60 + 7 = 67
  • Storbritannien: 23
  • Ukraine: 13
  • Nato: 7 (plus 3 poster, som ikke vil blive tilladt).
  • Canada: 4 (plus 3 poster, som ikke vil blive tilladt).
  • Tyskland: 4
  • Frankrig: 4 + 6 = 10
  • Polen: 4
  • Tjekkiet: 3
  • Moldova: 3
  • Litauen: 3 samt indrejseforbud til 44 personer
  • Holland: 2 + 4 = 6
  • Danmark: 2
  • Italien: 2
  • Spanien: 2
  • Albanien: 2
  • Makedonien: 2
  • Australien: 2
  • Belgien: 1
  • Estland: 1
  • Letland: 1
  • Sverrig: 1
  • Finland: 1
  • Kroatien: 1
  • Ungarn: 1
  • Bulgarien: 70 + 10 = 80
  • Rumænien: 1
  • Montenegro: 1
  • Irland: 1
  • Island: 0 (sender ikke officials til Fodbold VM)
  • New Zealand: 0 (New Zealand er så røvkedelig, at de ganske enkelt ikke har kunnet finde russiske spioner, der har gidet interessere sig for dem!)


Denne liste er næppe korrekt; men tager det med, jeg bliver opmærksom på.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danmark udviser 2 russiske diplomater Empty Sv: Danmark udviser 2 russiske diplomater

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum