Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Kristian Jensen

Go down

Kristian Jensen Empty Kristian Jensen

Indlæg af Thomas Ons Nov 29, 2017 12:43 pm

Bare rolig - Lars Løkkes hukommelse fejler ingenting.

Lars Løkke kan da også godt huske, at Kristian Jensen forsøgte at vælte ham.

Først blev Kristian Jensen (banksvin fra Nordea) udenrigsminister, hvilket var uheldigt, fordi han overså, at Joe Biden ikke har nogen humoristisk sans. Det var Frederica Mogherini, der måtte redde ham ud af den klemme ved at charme - det kan hun så også.

Det er nok også én af forklaringerne på, at politiskolen ikke kom til Karup. Det er ikke så meget Lars Krarup (borgmesteren), der er nok nærmere, at Kristian Jensen er fra Herning.
Så var der heldigvis i Vejle en gammel sygeplejeskole, som Nordea kan få lov til at sætte i stand.

Lige i øjeblikket er det ikke så meget Danske Bank - de har nemlig travlt med at besvare spørgsmål fra Politiet og Finanstilsynet.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kristian Jensen Empty Hvis vi ser Kristian Jensen efter sommergruppemødet.

Indlæg af Thomas Fre Aug 09, 2019 3:22 pm

Så har han fået tæsk - ses bl.a. af Jakob Ellermann's brede grin.

Mon ikke Kristian Jensen er blevet mindet om, hvad det er Løkke har på ham. Det sker naturligvis ikke plumpt; men med en bisætning som: "Det er lidt underligt, at Du kan mene det. Men sådan er der så meget ........"
Den slags overbringes som halvkvædede viser.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kristian Jensen Empty Britta Schall Holberg

Indlæg af Thomas Tirs Aug 13, 2019 4:03 pm

Denne kronik blev lige pludselig "kun for abonnenter".

Jeg var kommet med en af mine sædvanlige haddryppende kommentater, der udstillede Kristian Jensen som det korrupte banksvin, han er.
Jeg antydede dermed, at den såkaldte uenighed i Venstre udelukkende er pisket op af banksvinene. De kommer til at få det slemt - banksvinene altså.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kristian Jensen Empty For at læseren ikke skal føle sig snydt

Indlæg af Thomas Tirs Aug 13, 2019 4:46 pm

Thomas skrev:Denne kronik blev lige pludselig "kun for abonnenter".

Jeg var kommet med en af mine sædvanlige haddryppende kommentater, der udstillede Kristian Jensen som det korrupte banksvin, han er.
Jeg antydede dermed, at den såkaldte uenighed i Venstre udelukkende er pisket op af banksvinene. De kommer til at få det slemt - banksvinene altså.

Så kan man læse Birthe Rønn Hornbech

Jeg har måske udeladt et par ukvemsord; men ellers ......
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kristian Jensen Empty Tilbage på

Indlæg af Thomas Tirs Sep 17, 2019 11:53 pm

skolebænken.

Gad vide, hvor længe han kan sidde dér - Løkke må have noget meget, meget grimt på ham.

Jeg tænker nemlig på, hvordan der ruller hoveder på direktionsgangene i øjeblikket. Reelt har vi i dag banker uden direktion og bestyrelse.
De Konservative måtte trække et ulækkert bøssesvin frem som formand (den sag tror jeg ikke er færdig endnu!). Landsretten har klart tilkendegivet, at der ikke er skyggen af en "hadforbrydelse", fordi offeret værgede sig mod bøssesvinets "forlovede" og hans voldtægtsforsøg.
Vi har endnu ikke set direktion og bestyrelse i Danske Bank blive draget til et strafferetsligt ansvar.

Lars Løkke har truffet den rigtige beslutning - simpelt hen sætte sig udenfor indflydelse, så Finanstilsynet og politiet kan gøre deres arbejde. Jeg tror så også, at der er et vognlæs af lort, der kommer til at vælte ned over nazisterne/kommunisterne i SF/Enhedslisten.

Kommunerne skal lave en aftale med lærerne.

Det gør de da ikke!
De fleste steder, så er der enten socialdemokratisk- eller venstre-ledede kommuner. Man så i en forstad til Århus, hvor nazisvinene tilsidesatte forældrene, hvordan socialdemokrater og venstrefolk i fællig gik imod pædagogsvinene.

Nu får vi se?

Det, der er undgået offentlighedens opmærksomhed - bl.a. p.gr.a. avisernes savlende tilbedelse af banksvinene - er, at Løkkes opgør er et opgør mod banksvinene (det er Løkke, der har knæsat udtrykket).
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kristian Jensen Empty Læg mærke til den påfaldende lighed med Kristian Jensen

Indlæg af Thomas Ons Sep 25, 2019 12:48 pm

Som Danske Bank (Estland)'s tidligere chef udviser.

Nu er det jo begrænset, hvad man kan udlede af et portrætfotografi....... og dog?

Mon ikke vi får bøssesvinet Søren Pape, at se på forsiden? Kristian Jensen er måske allerede på vej? Partisekretæren i Venstre stopper også.

Hvad med Brian Mikkelsen - og Søren Pape?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kristian Jensen Empty Kristian Jensen mister ordførerskab og udvalgsposter.

Indlæg af Thomas Søn Jan 12, 2020 1:01 am

Nej, hvor er det dog synd for det modbydelige lllle banksvin!

Venstre fratager den tidligere næstformand Kristian Jensen posten som arktisordfører og alle udvalgspladser.

Kristian Jensen mister foruden sit ordførerskab også sine udvalgspladser. Hidtil har han været medlem af Den Arktiske Delegation, Finansudvalget, Færøudvalget, Grønlandsudvalget og Udenrigsudvalget.

Gad vide, hvem, der skal have dem? Rolling Eyes

Skal vi gætte på Lars Løkke Rasmussen.

Se det er jo noget Folketingsgruppen bestemmer 100% og dermed er man uafhængig af partiapparatet, der dolkede Lars Løkke i ryggen.

Der er jo ikke nogen tvivl om, at man i Folketingsgruppen har været stærkt utilfreds med den "indflydelse", som Nordea har haft gennem Kristian Jensen - og man har kun ventet på at fjolset gjorde noget dumt - ganske rigtigt, det tog ikke længe.

Det er tåbeligt at afskrive Lars Løkke! Løkke véd nemlig alt, hvad der er aftalt med USA og Norge/Island - og EU.

Skal vi gætte på, at nu kommer man i gang med at købe de misligholdte islandske lån af de britiske banker - til reduceret og nedskreven kurs - naturligvis.

Nu har man jo muligheden for at få indfriet dem ved hjælp af den amerikanske husleje på Keflavik og lign.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kristian Jensen Empty Det var nu meget snu af Mette Frederiksen.

Indlæg af Thomas Man Jan 13, 2020 8:28 pm

Nu får vi se. Ellemann har med vilje ikke sagt noget.

»Grundtanken om, at vi samarbejder bredt og får lavet nogle langsigtede løsninger og dermed nogle strukturelle ændringer på eksempelvis klimaområdet, er jo rigtig,« sagde statsministeren.

Det har Mette Frederiksen jo principielt heller ikke.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kristian Jensen Empty Bestræbelser for at få Kristian Jensen

Indlæg af Thomas Man Mar 08, 2021 4:01 pm

i FN's sikkerhedsråd.

Manden er notorisk en idiot i international sammenhæng og har blameret sig overfor (nu) præsident Biden, som Frederica Mogherini måtte redde ham ud af. Problemet i denne sammenhæng er, at Kristian Jensen dengang på sin uelegante facon ved en faux pas kom til at kalde Biden for præsident Biden, hvilket han på daværende tidspunkt IKKE var, men som Mogherini fnisende bemærkede: VICEpresident Biden.

Spørgsmålet er nu om Biden er blevet så senil, at han har glemt alt om den brøler, så Kristian Jensen ikke skal have træsko i lakudgaven.

Hvis det initiativ har nogen gang på jord, så må en jobansøgning for spastikere være velanbragt - hvis den fremsendes til den Kgl. Ballet.

Med mindre - naturligvis - at Danmark er så lille et sprogområde, at vi IKKE har råd til en ballet.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kristian Jensen Empty Nå nu vil man have den idiot i FN's Sikkerhedsråd.

Indlæg af Thomas Søn Mar 14, 2021 10:06 pm

Det siger mig bare, at han er i så afgrundsdyb gæld til Nordea, at et "fedt ben" er den eneste vej ud for ham.

Efter den noget akavede udmelding til Biden, hvor Frederica Mogherini måtte redde ham ud - så er han alt andet end egnet.

Kristian Jensen må til de grader læne sig op ad en fængselsdom for underslæb i Nordea.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kristian Jensen Empty Sv: Kristian Jensen

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum