Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ikke-vestlige indvandrere koster den danske statskasse 33 milliarder årligt

2 deltagere

Go down

Ikke-vestlige indvandrere koster den danske statskasse 33 milliarder årligt Empty Ikke-vestlige indvandrere koster den danske statskasse 33 milliarder årligt

Indlæg af Gorrion Tirs Apr 11, 2017 12:02 am

http://www.dr.dk/nyheder/udland/df-kalder-nye-tal-om-ikke-vestlige-indvandrere-katastrofale

Det er jo helt vildt, også selvom man prøver at henføre til de radikale venstres argumenter!

Det får mig også IGEN til at stille mig på bagben overfor de radikales politik som i den grad var skyld i at den danske arbejdsløshedsforsikring blev smadret under den tidligere regering fordi de ikke kunne få flertal for at bevare den gamle og rigtig gode model som virkelig var en gevinst for alle i samfundet.

Stod det til mig så har de radikale venstre ingen plads i dansk politik overhovedet, ligesom LA!.


Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Ikke-vestlige indvandrere koster den danske statskasse 33 milliarder årligt Empty Sv: Ikke-vestlige indvandrere koster den danske statskasse 33 milliarder årligt

Indlæg af Thomas Tirs Apr 11, 2017 12:22 am

Det skal nok blive bragt ned.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Ikke-vestlige indvandrere koster den danske statskasse 33 milliarder årligt Empty Sv: Ikke-vestlige indvandrere koster den danske statskasse 33 milliarder årligt

Indlæg af Gorrion Tirs Apr 11, 2017 4:15 pm

Bragt ned ?!

Jeg troede ikke engang man havde brugt så meget sammenlagt siden 1970....og så det om året!

Man har så travlt med reformer og hæve pensions alder og alt muligt som er fuldstændig uholdbart for os der har arbejdet 45 timer om ugen siden vi var 17.
Nu kunne man også forleden høre Jørn Neergaard Larsen på P1 fortælle at alle de der spare op til pension via deres arbejdsmarkedspensioner hele tiden har været regeringers ønske at de selv skulle finansiere deres folkepension, og at det er forventeligt at alle tillægspensioner bortfalder for de der i dag har disse opsparinger.
Arbejdsmarkeds pensioner blev lavet så vi skulle have noget EKSTRA til alderdommen....i stedet er det 100% blevet en ekstra skat til alle de der har passet deres job og indbetalinger igennem livet!
Det er tyveri!!!!
Og så spendere man blankt væk 33 milliarder på ikke-veslige indvandrere...OM ÅRET!

VI BURDE SIMPELTHEN ALLE SIGE NOK ER NOK!
VI BURDE LAVE EN DEMOSTRATION DER SKRIVER SIG IND I DANMARKSHISTORIEN!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Ikke-vestlige indvandrere koster den danske statskasse 33 milliarder årligt Empty Sv: Ikke-vestlige indvandrere koster den danske statskasse 33 milliarder årligt

Indlæg af Gorrion Fre Apr 14, 2017 9:24 am

Erstatninger til psykisk syge krigsveteraner slår ny rekord
http://www.dr.dk/nyheder/penge/erstatninger-til-psykisk-syge-krigsveteraner-slaar-ny-rekord
Siden det i 2014 blev nemmere for PTSD-ramte veteraner at få anerkendt sygdommen, har Forsvaret udbetalt erstatninger for omkring én milliard kroner, og forventningen er, at beløbet ved udgangen af 2017 runder 1,2 milliarder kroner.
Det her er så efter min mening et beløb Danmark sagtens bør kunne håndtere, og mere til om nødvendigt. Det samme bør gøre sig gældende for de som er nedslidte fra arbejdsmarkedet eller har pådraget sig en arbejdsskade.
Det står jo i åbenlys kontrast til de 33 milliarder som ikke-vestlige indvandrere koster skatteyderne OM ÅRET!.
EN SKANDALE OG HELT FORRYKT!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Ikke-vestlige indvandrere koster den danske statskasse 33 milliarder årligt Empty Sv: Ikke-vestlige indvandrere koster den danske statskasse 33 milliarder årligt

Indlæg af Gorrion Fre Apr 14, 2017 2:07 pm

Jette har sparet for meget op - det koster hende penge
http://nyheder.tv2.dk/penge/2017-04-14-jette-har-sparet-for-meget-op-det-koster-hende-penge

Ja det skriger til himlen!
Og jeg kan ikke lade være med at føre det videre i denne tråd som egentligt handlede om noget helt andet.
Men sammenholdt de enormt landsskadelige reformer vi er blevet hakket ned med de senere år, og at man så samtidig vil have folk til at arbejder længere (selvom vi er mange der slet ikke kan eller kommer til det) så vil man også røvrende alle de der vitterligt har gjort en indsats på arbejdsmarkedet og har sparet op, ved at trække i den sølle pension vi skal leve af de sidste få år af vores liv.
Det er så forrykt og bedragerisk at jeg er glad for at det for alvor nu er kommet frem i nyhederne og ikke er til at tage fejl af.
Vores politikeres uduelighed er jo snart altoverskyggende!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Ikke-vestlige indvandrere koster den danske statskasse 33 milliarder årligt Empty Sv: Ikke-vestlige indvandrere koster den danske statskasse 33 milliarder årligt

Indlæg af Gorrion Man Apr 17, 2017 7:15 am

Nu går jeg selvfølgelig ud fra at alle de tyrkere der opholder sig i Danmark, og stemte for at Tyrkiet nu bliver en diktaturstat rejser hjem omgående!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Ikke-vestlige indvandrere koster den danske statskasse 33 milliarder årligt Empty Sv: Ikke-vestlige indvandrere koster den danske statskasse 33 milliarder årligt

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum