Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Kommunistiske klakører.

Go down

Kommunistiske klakører. Empty Kommunistiske klakører.

Indlæg af Thomas Ons Sep 07, 2016 12:07 am

Det er ret karakteristisk at Uffe Ellemann's blog faktisk ikke ser dem mere. Jeg har brugt denne blog til at bringe kommunisterne og Putin smertefulde nyheder.
Princippet er nogenlunde det samme som i dette forum. Det er ikke så meget meninger, som analyser - jeg mener faktisk ikke ret meget i det hele taget: F.eks. har jeg vænnet mig til, at man ikke kan dele med nul - uanset, hvor ubelejligt det end måtte være.

De propagandister er så gået over på Marie Krarups blog (og andre), hvor jeg bliver beskyldt for at hetze mod skolelærere. Det mønster genkender vi fra for et par år siden, hvor mine bemærkninger ikke bekom banksvinene selvfølelse vel.
Som om det skulle være nødvendigt at "hetze" mod personer, der som udgangspunkt er så hadede af alle - det uanset uddannelse, formueforhold og musiksmag.
Det er udelukkende en tydeliggørelse af virkeligheden, som nævnte grupper ikke kan opfatte som følge af deres dårlige begavelse.

Folk bryder sig ikke om at læse, at de - i det omfang forløbet følger tidligere situationer - ikke alene er fallit; men også inden for en overskuelig tid vil medføre at de hænger sig i sommerhuset.
Det sidste gør kommunister nu ikke: De slår hinanden ihjel - og vi ser en opblomstring af den voldelige bandekriminalitet. Det er så også forudsigeligt, når de forskellige fraktioner på venstrefløjen går i krig med hinanden (og som ganske rigtigt er: Beskylder hinanden for forræderi - selvfølgelig stikker kommunister hinandens kriminelle aktiviteter til politiet).
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34038
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kommunistiske klakører. Empty Små kommuner må fyre lærere

Indlæg af Thomas Ons Sep 07, 2016 12:13 am

Det var også det, der var meningen.

Så må man jo anvende lærere, der ikke skal forberede sig i læsningen af læsebogen for 3. klasse.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34038
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum