Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Verdensledere, superstjerner og banker afsløret i brug af skattely

5 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Verdensledere, superstjerner og banker afsløret i brug af skattely - Page 2 Empty Sv: Verdensledere, superstjerner og banker afsløret i brug af skattely

Indlæg af Thomas Ons Apr 13, 2016 2:30 pm

Gorrion skrev:http://www.dr.dk/nyheder/politik/s-efter-bankeksamen-garantierne-er-ikke-haandfaste

Louise Schack Elholm, skatteordfører hos Venstre, glæder sig over bankernes åbenhed på dagens høring:

- Jeg tror på, at de har gået gennem deres kundedatabase og har stillet krav til deres kunder. Men det er bekymrende, hvis det ikke er betegnende for alle danske banker. Jeg håber, vi tager ved lære af det her og at der ikke begås skatteunddragelse. Vi har en fælles interesse i at spille med på det her, siger hun.

Jeg er så træt af det ordsprog
Jeg håber, vi tager ved lære af det her og at der ikke begås skatteunddragelse
Det er jo en selvfølge....er det ikke?

Hvis Hr. og Fru. Danmark bliver taget i kriminelle forhold, og især medvirken til skatteunddragelse så falder der sku en voldsom bødestraf samt tilbagebetaling, og i lidt mere grelle tilfælde fængsel.
Det er jo ikke første gang man har fat i nakkeskindet på bankerne og endt med at sige "vi må tage ved lære".......DE SKAL DEN ONDENHYLME STRAFFES LUKKES OG I MULIGT OMFANG SMIDES I FÆNGSEL.....elle giv dem et reb til at hænge sig i !

Der er lige den forskel til tidligere, at man i dag har en meget bedre mulighed for at overvåge transaktionerne - Danmark har brug for Bankunionen.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum