Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvorfor er aktieindex ubrugelige?

+2
Pluto
Thomas
6 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Hvorfor er aktieindex ubrugelige? - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er aktieindex ubrugelige?

Indlæg af Gæst Tors Jul 10, 2014 10:32 pm

@Klogeåge35

Ja, man kan overvåge emnet og få sendt en mail når der svares. Men hvordan hulen får du tid til at overvåge din mail hvert 2. minut i din "arbejdstid" og så gå herind og svare?

Skal du ikke passe dit arbejde? Jeg har sgu da ikke tid til at flintre herind hvert 2. minut som du har

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er aktieindex ubrugelige? - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er aktieindex ubrugelige?

Indlæg af Gæst Tors Jul 10, 2014 10:33 pm

Thomas skrev:Hvad rager det Dig?

Absolut ingenting, men derfor kan jeg vel godt spørge. Hvad laver du til daglig?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er aktieindex ubrugelige? - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er aktieindex ubrugelige?

Indlæg af Gæst Tors Jul 10, 2014 10:35 pm

Og meget apropos er både Thomas og Klogeåge35 logget på igen?? Seriøst altså, hvordan fa'n får I tid til det her? Det er ligegyldigt hvornår man kigger ind så læser I herinde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er aktieindex ubrugelige? - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er aktieindex ubrugelige?

Indlæg af Thomas Tors Jul 10, 2014 10:37 pm

123Thomsen skrev:
Thomas skrev:Hvad rager det Dig?

Absolut ingenting, men derfor kan jeg vel godt spørge. Hvad laver du til daglig?

Overhovedet ikke! Jeg står ikke Dig til regnskab for noget som helst; men jeg kan afsløre, at jeg ikke er opstillet til Folketinget.

Det skal Du slet ikke interessere Dig for! Dem, der skal vide det, véd det! Hvis de ikke véd det, så er de nok ligeglade!

Du kan ikke have noget legitimt formål med at spørge!


Sidst rettet af Thomas Tors Jul 10, 2014 10:40 pm, rettet 1 gang
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34039
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er aktieindex ubrugelige? - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er aktieindex ubrugelige?

Indlæg af Gæst Tors Jul 10, 2014 10:39 pm

Hvorfor skriver Du Du med stort hele tiden??

Svar dog på hvad du laver til daglig. Hvor farligt er det lige?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er aktieindex ubrugelige? - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er aktieindex ubrugelige?

Indlæg af klogeaage 35 Tors Jul 10, 2014 10:42 pm

klogeaage 35 skrev:
123Thomsen skrev:Hvordan har Thomas og Klogeåge35 egentlig tid til være på dette site 24 timer i døgnet hver eneste dag døgnet rundt? Har I ikke noget arbejde? Ja, jeg undrer mig lidt må jeg indrømme. Uanset hvornår jeg kigger ind er det de samme 2 mennesker der er på.


Doooooooohhhhhhhhhhhh der lagde du din ellers gode entré totalt død.
Læs nederst th på siden hvad der sker når du beder om at overvåge emnet.!!!!!!!!
Du får lige et hint:Tablet/ touch skærm mobil !!!!
Testen  går på:  Er spørgsmålet forstået????

Fik lige en xstrem ahaaaaaaaaa oplevelse  Razz Razz Razz Razz Razz 

Har selv IKKE haft stationær pc i flere år,altså , i ved dem der i sin tid stod  og brummede irriterende i baggrunden,altså,i ved dem de grimme der blev sat, især i stuen ,da gæster self skulle imponeres ,altså dem vi sammenklappet af grin, byttede ledninger rundt på ,når pcfar skulle vise pc vidunderet  frem.

BEHØVER JEG AT PENSLE 123THOMSEN VERDEN UD,NEJ VEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MUUUUUUUUUUHAHAHAHA

Hvorfor er aktieindex ubrugelige? - Page 2 6d80ae20-99b2-45dc-8118-a4a34d7c3cf4_0
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er aktieindex ubrugelige? - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er aktieindex ubrugelige?

Indlæg af Thomas Tors Jul 10, 2014 10:42 pm

123Thomsen skrev:Hvorfor skriver Du Du med stort hele tiden??

Svar dog på hvad du laver til daglig. Hvor farligt er det lige?

Hvad Fanden bilder Du Dig ind?

Du med stort er en vokativ - derfor.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34039
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er aktieindex ubrugelige? - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er aktieindex ubrugelige?

Indlæg af Gæst Tors Jul 10, 2014 10:49 pm

Øh, nå Klogeåge??

Når jeg selv er på arbejde så arbejder jeg. Enten med en konkret opgave eller så har jeg kundekontakt og i det tidsrum har jeg ikke mulighed for at skrive herinde. Det har du så åbenbart og det kan jeg da godt undre mig over. Ikke at det måske sker nogle sjældne gange, men det sker jo hver dag ikke sandt?? Fra tidlig morgen til sen aften og nogle gange også om natten. Uanset hvornår jeg kigger forbi er du logget på og har læst ét eller andet eller kommenteret noget.

Hvordan man får den slags kombineret med et familie- og arbejdsliv er mig en gåde og sandheden er jo nok at det gør man heller ikke...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er aktieindex ubrugelige? - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er aktieindex ubrugelige?

Indlæg af Gæst Tors Jul 10, 2014 10:51 pm

Og at man skriver fra en iPad gør såmænd ingen forskel. Det er ikke hardwaren der gør at man er i stand til at være på 24 timer i døgnet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er aktieindex ubrugelige? - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er aktieindex ubrugelige?

Indlæg af Thomas Tors Jul 10, 2014 10:58 pm

123Thomsen skrev:Og at man skriver fra en iPad gør såmænd ingen forskel. Det er ikke hardwaren der gør at man er i stand til at være på 24 timer i døgnet.

Hvoffor'n bank snager Du for - i øjeblikket?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34039
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er aktieindex ubrugelige? - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er aktieindex ubrugelige?

Indlæg af klogeaage 35 Tors Jul 10, 2014 11:01 pm

123Thomsen skrev:Øh, nå Klogeåge??

Når jeg selv er på arbejde så arbejder jeg. Enten med en konkret opgave eller så har jeg kundekontakt og i det tidsrum har jeg ikke mulighed for at skrive herinde. Det har du så åbenbart og det kan jeg da godt undre mig over. Ikke at det måske sker nogle sjældne gange, men det sker jo hver dag ikke sandt?? Fra tidlig morgen til sen aften og nogle gange også om natten. Uanset hvornår jeg kigger forbi er du logget på og har læst ét eller andet eller kommenteret noget.

Hvordan man får den slags kombineret med et familie- og arbejdsliv er mig en gåde og sandheden er jo nok at det gør man heller ikke...

Jeg ved det er dit problem og Jeg nyder det i fulde drag. Twisted Evil 

At Jeg er yderst aktiv med hele mit liv , fylder tiden fra vugge til grav helt og aldeles,  er ikke en hemmelighed.
Lidt hjælp skal du sgu alligevel have.
Når Jeg rører mine elektriske tingester du ser omtalt lidt højere oppe ,åbner siden: økonomidebatten.dk  helt automatisk ,altså uden at trykke på "mus" og andre slige sager. Basketball
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er aktieindex ubrugelige? - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er aktieindex ubrugelige?

Indlæg af Gæst Tors Jul 10, 2014 11:12 pm

Nej, Klogeåge. Du skal aktivt starte din browser op hvad enten det er på din smartphone, tablet eller din PC. Det sker ikke automatisk Laughing Så du går jo aktivt herinde konstant og checker ikke sandt? Men hver sin fornøjelse som bekendt så fortsæt du bare med det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er aktieindex ubrugelige? - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er aktieindex ubrugelige?

Indlæg af klogeaage 35 Tors Jul 10, 2014 11:20 pm

123Thomsen skrev:Nej, Klogeåge. Du skal aktivt starte din browser op hvad enten det er på din smartphone, tablet eller din PC. Det sker ikke automatisk Laughing Så du går jo aktivt herinde konstant og checker ikke sandt? Men hver sin fornøjelse som bekendt så fortsæt du bare med det

IDIOT
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er aktieindex ubrugelige? - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er aktieindex ubrugelige?

Indlæg af Gæst Tors Jul 10, 2014 11:27 pm

Nu bliver det jo tåkrummende pinligt for dig Klogeåge. Du kan sætte en startside automatisk ja, men din browser starter jo ikke op automatisk vel? Razz Det lyder ærligt talt som om at du rent faktisk sidder foran en PC lige nu! For noget særligt stort indblik i smartphones og tablets lyder det ikke til at du har

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er aktieindex ubrugelige? - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er aktieindex ubrugelige?

Indlæg af klogeaage 35 Tors Jul 10, 2014 11:31 pm

123Thomsen skrev:Nu bliver det jo tåkrummende pinligt for dig Klogeåge. Du kan sætte en startside automatisk ja, men din browser starter jo ikke op automatisk vel? Razz Det lyder ærligt talt som om at du rent faktisk sidder foran en PC lige nu! For noget særligt stort indblik i smartphones og tablets lyder det ikke til at du har

Jeg sidder bag  bærbar pc lige nu i sommerhuset ja og når jeg er aktiv på den ,åbner økonomidebatten automatisk,så hvad er dit problem ????

Du har self ret i at det ikke kan lade sig gøre med smartphones/TABlet
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er aktieindex ubrugelige? - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er aktieindex ubrugelige?

Indlæg af klogeaage 35 Tors Jul 10, 2014 11:36 pm

Her er Jeg på et andet af arten bærbart :-))  :-)
Evner ikke smiley på LG
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er aktieindex ubrugelige? - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er aktieindex ubrugelige?

Indlæg af Gæst Tors Jul 10, 2014 11:40 pm

klogeaage 35 skrev:Jeg sidder bag  bærbar pc lige nu i sommerhuset ja og når jeg er aktiv på den ,åbner økonomidebatten automatisk,så hvad er dit problem ????

Du har self ret i at det ikke kan lade sig gøre med smartphones/TABlet

Men det kunne det jo lige for lidt siden??  Razz 

Morsomt må jeg nok sige. Sandheden er - og det ved vi begge - at du sidder herinde bag din fastmonterede PC eller bærbare og trykker F5 hvert 5. minut ikke sandt? Laughing Sgu da det sjoveste selvmål jeg meget længe har læst alien 

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er aktieindex ubrugelige? - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er aktieindex ubrugelige?

Indlæg af klogeaage 35 Tors Jul 10, 2014 11:48 pm

123Thomsen skrev:
klogeaage 35 skrev:Jeg sidder bag  bærbar pc lige nu i sommerhuset ja og når jeg er aktiv på den ,åbner økonomidebatten automatisk,så hvad er dit problem ????

Du har self ret i at det ikke kan lade sig gøre med smartphones/TABlet

Men det kunne det jo lige for lidt siden??  Razz 

Morsomt må jeg nok sige. Sandheden er - og det ved vi begge - at du sidder herinde bag din fastmonterede PC eller bærbare og trykker F5 hvert 5. minut ikke sandt? Laughing Sgu da det sjoveste selvmål jeg meget længe har læst alien 

Som den selv tungeste læser herinde har indset, er dine fine facade gledet fløjten.
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er aktieindex ubrugelige? - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er aktieindex ubrugelige?

Indlæg af Gæst Tors Jul 10, 2014 11:56 pm

klogeaage 35 skrev:Som den selv tungeste læser herinde har indset, er dine fine facade gledet fløjten.

Dejligt, så kom du jo også med Razz Nat, nat herfra. Du går vel en lang nat i møde herinde sammen med Thomas. Jeg ser frem til en dejlig dag med familien i morgen. Måske du skulle prøve at få dig et liv udenfor også engang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er aktieindex ubrugelige? - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er aktieindex ubrugelige?

Indlæg af klogeaage 35 Fre Jul 11, 2014 12:03 am

123Thomsen skrev:
klogeaage 35 skrev:Som den selv tungeste læser herinde har indset, er dine fine facade gledet fløjten.

Dejligt, så kom du jo også med Razz Nat, nat herfra. Du går vel en lang nat i møde herinde sammen med Thomas. Jeg ser frem til en dejlig dag med familien i morgen. Måske du skulle prøve at få dig et liv udenfor også engang


Du må have en god bank dag inde i afdelingen for spin,jeg "klarer" mig her i sommerhuset med familie og venner
Skrevet på LG ' en for din skyld
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er aktieindex ubrugelige? - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er aktieindex ubrugelige?

Indlæg af Nærigfryns Fre Jul 11, 2014 9:56 am

@123thomsen tillykke - det lykkedes dig at kapre tråden, afspore debatten og spilde vores tid.

Have a cookie

Nærigfryns

Antal indlæg : 182
Join date : 25/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er aktieindex ubrugelige? - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er aktieindex ubrugelige?

Indlæg af Hugaffen Fre Jul 11, 2014 10:34 am

123Thomsen skrev:
klogeaage 35 skrev:Jeg sidder bag  bærbar pc lige nu i sommerhuset ja og når jeg er aktiv på den ,åbner økonomidebatten automatisk,så hvad er dit problem ????

Du har self ret i at det ikke kan lade sig gøre med smartphones/TABlet

Men det kunne det jo lige for lidt siden??  Razz 

Morsomt må jeg nok sige. Sandheden er - og det ved vi begge - at du sidder herinde bag din fastmonterede PC eller bærbare og trykker F5 hvert 5. minut ikke sandt? Laughing Sgu da det sjoveste selvmål jeg meget længe har læst alien 

Din serie af debatindlæg er simplethen så pinlige er jeg sidder og krummer tæer. Hvorfor afsløre sig selv som en KÆMPE idiot? - du kunne i det mindste være mere subtil omkring det...
Hugaffen
Hugaffen

Antal indlæg : 105
Join date : 04/08/11
Geografisk sted : Københavns Vestegn

Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er aktieindex ubrugelige? - Page 2 Empty 123Thomsen bestod sin egen troll test med bravour

Indlæg af klogeaage 35 Fre Jul 11, 2014 11:03 am

Hugaffen skrev:
123Thomsen skrev:
klogeaage 35 skrev:Jeg sidder bag  bærbar pc lige nu i sommerhuset ja og når jeg er aktiv på den ,åbner økonomidebatten automatisk,så hvad er dit problem ????

Du har self ret i at det ikke kan lade sig gøre med smartphones/TABlet

Men det kunne det jo lige for lidt siden??  Razz 

Morsomt må jeg nok sige. Sandheden er - og det ved vi begge - at du sidder herinde bag din fastmonterede PC eller bærbare og trykker F5 hvert 5. minut ikke sandt? Laughing Sgu da det sjoveste selvmål jeg meget længe har læst alien 

Din serie af debatindlæg er simplethen så pinlige er jeg sidder og krummer tæer. Hvorfor afsløre sig selv som en KÆMPE idiot? - du kunne i det mindste være mere subtil omkring det...

Det var også meningen med entreen,minder om i sin tid da det gik hedt til på boligdebatten,hvor vores Pluto alias thsv/valbydreng alias ??? brugte samme fremgangmåde ,for derefter ,når multinicket blev gennemlyst som tom,at klage  til admin med trussel om at trække sig fra debatten ,hvis ikke denne eller hin blev banned.
Herinde skraldgriner  admin  med, når  123Thomsen halser rundt og rundt efter  egen hale. Razz 

Thomas`s rige ordvalg til  "nye uskyldsrene " debattører viser sig ikke at være overdrevent ,tværtom .  Rolling Eyes

Edit:
Skrevet på bærbar pc under parasol ved sommerhus .
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er aktieindex ubrugelige? - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er aktieindex ubrugelige?

Indlæg af Pluto Fre Jul 11, 2014 10:18 pm

123Thomsen skrev:Hvordan har Thomas og Klogeåge35 egentlig tid til være på dette site 24 timer i døgnet hver eneste dag døgnet rundt? Har I ikke noget arbejde? Ja, jeg undrer mig lidt må jeg indrømme. Uanset hvornår jeg kigger ind er det de samme 2 mennesker der er på.

Thomas er helt sikkert arbejdsløs og formentlig alkoholiker. Åge er en fynsk tosse på efterløn.

Pluto

Antal indlæg : 398
Join date : 07/02/14

Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er aktieindex ubrugelige? - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er aktieindex ubrugelige?

Indlæg af klogeaage 35 Lør Jul 12, 2014 11:41 am

Pluto skrev:
123Thomsen skrev:Hvordan har Thomas og Klogeåge35 egentlig tid til være på dette site 24 timer i døgnet hver eneste dag døgnet rundt? Har I ikke noget arbejde? Ja, jeg undrer mig lidt må jeg indrømme. Uanset hvornår jeg kigger ind er det de samme 2 mennesker der er på.

Thomas er helt sikkert arbejdsløs og formentlig alkoholiker. Åge er en fynsk tosse på efterløn.

Dit lange gennemtænkte for dig, svar, har følgende eneste rigtigt sete konklusion : Fynsk.  Basketball 
Hvor får du det dog fra  Razz
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er aktieindex ubrugelige? - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er aktieindex ubrugelige?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum