Et kommunistsvin af en "trafikforsker".
Side 1 af 1
Et kommunistsvin af en "trafikforsker".
Manden er idiot.
Man ved da alt om, at færgeforbindelser sænker prisen, når tunnelen åbner. Det var man da også klar over, da man lavede beregningerne over Storebælt i sin tid. Selvfølgelig så er færgetrafikken over Storebælt femdoblet siden åbningen af broen? Nå - ikke?
Tanken med infrastrukturen er dels at få hængt nye højspændingsledninger op ved siden af, dels at få mere plads på motorvejene ved at fjerne transittrafikken på lastbiler. Det er ca. 1/3 af al lastbiltrafik på danske motorveje.
Passagertrafik i tog - det kommer der ikke noget af - lidt; men ikke noget af betydning; men nu bliver der plads til bilerne.
Trafikken i Hovedstaden? De skal slet ikke bevæge sig: De skal flyttes til resten af landet.
Man ved da alt om, at færgeforbindelser sænker prisen, når tunnelen åbner. Det var man da også klar over, da man lavede beregningerne over Storebælt i sin tid. Selvfølgelig så er færgetrafikken over Storebælt femdoblet siden åbningen af broen? Nå - ikke?
Tanken med infrastrukturen er dels at få hængt nye højspændingsledninger op ved siden af, dels at få mere plads på motorvejene ved at fjerne transittrafikken på lastbiler. Det er ca. 1/3 af al lastbiltrafik på danske motorveje.
Passagertrafik i tog - det kommer der ikke noget af - lidt; men ikke noget af betydning; men nu bliver der plads til bilerne.
Trafikken i Hovedstaden? De skal slet ikke bevæge sig: De skal flyttes til resten af landet.
Thomas- Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|