Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Køb aktier køb aktier en DB aktie så skøøøøøøn

3 deltagere

Go down

Køb aktier køb aktier en DB aktie så skøøøøøøn Empty Køb aktier køb aktier en DB aktie så skøøøøøøn

Indlæg af klogeaage 35 Man Jul 29, 2013 4:42 pm

.


Alm brand har s v unget sig op i det høje c ,for mange i portefølgen , indebrændt ????


http://finans.borsen.dk/artikel/1/262516/analytiker_koeb_danske_bank-aktier.html
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2554
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Køb aktier køb aktier en DB aktie så skøøøøøøn Empty Sv: Køb aktier køb aktier en DB aktie så skøøøøøøn

Indlæg af Thomas Man Jul 29, 2013 5:03 pm

klogeaage 35 skrev:.


Alm brand har s v unget sig op i det høje c ,for mange i portefølgen , indebrændt ????


http://finans.borsen.dk/artikel/1/262516/analytiker_koeb_danske_bank-aktier.html
Det kunne godt være. For en investor som et forsikringsselskab er det om at komme af med lortet inden det hele ramler.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Køb aktier køb aktier en DB aktie så skøøøøøøn Empty Sv: Køb aktier køb aktier en DB aktie så skøøøøøøn

Indlæg af sur gammel mand Tirs Jul 30, 2013 12:54 am

Ja men jeg vil ikke afvise at det rent faktisk kan betale sig.

Personligt har jeg haft et tab på DBB-aktien på cirka kr. 20000, og det kan jeg godt overleve, da jeg kun investerer hvad jeg kan tåle at tabe.

Jeg solgte dem, da jeg totalt havde tabt tilliden til at de var i stand til at drive en normal bankvirksomhed. Hvad jeg naturligvis havde glemt at tage højde for på det pågældende tidspunkt var at jeg selv var tvangsindlagt til at understøtte dem som skatteborger ved hjælp af diverse skjulte statsgarantier og det derfor var at betragte som et tilnærmelsesvist risikofrit papir.

Jeg har dog delvist taget hævn over dem ved at skifte bank i mellemtiden.

Hvad der dog virkelig pisser mig af, er at Peter Strårup stadig har sin fucking ultrafede pensionist-pension ubeskåret.


Sidst rettet af sur gammel mand Tirs Jul 30, 2013 1:01 am, rettet 1 gang (Reason for editing : Som sædvanlig... for mange verber)

sur gammel mand

Antal indlæg : 65
Join date : 13/08/11
Age : 105

Tilbage til toppen Go down

Køb aktier køb aktier en DB aktie så skøøøøøøn Empty Sv: Køb aktier køb aktier en DB aktie så skøøøøøøn

Indlæg af Thomas Tirs Jul 30, 2013 2:46 am

sur gammel mand skrev:Ja men jeg vil ikke afvise at det rent faktisk kan betale sig.

Personligt har jeg haft et tab på DBB-aktien på cirka kr. 20000, og det kan jeg godt overleve, da jeg kun investerer hvad jeg kan tåle at tabe.

Jeg solgte dem, da jeg totalt havde tabt tilliden til at de var i stand til at drive en normal bankvirksomhed. Hvad jeg naturligvis havde glemt at tage højde for på det pågældende tidspunkt var at jeg selv var tvangsindlagt til at understøtte dem som skatteborger ved hjælp af diverse skjulte statsgarantier og det derfor var at betragte som et tilnærmelsesvist risikofrit papir.

Jeg har dog delvist taget hævn over dem ved at skifte bank i mellemtiden.

Hvad der dog virkelig pisser mig af, er at Peter Strårup stadig har sin fucking ultrafede pensionist-pension ubeskåret.
Du er slet ikke eneste stående!
Det er jo også uacceptabelt den måde, de (jeg vil ikke sige: Driver forretning på) roder rundt - hvilket er den almindelige indstilling - og tiltrådt (reelt) fra både Regering, Folketing og Nationalbank.

Der er nogen, der mumler lidt i skægget; men det varer til man får "snakket" lidt med dem - vent og se.
I mellemtiden synes jeg nok, at den artikel i Berlingske er en mere end tydelig markering: Den har jo ikke kunnet skrives, medmindre der har været en hjælpende hov med fra Nationalbanken.

Læg også mærke til referencerne til Cypern, der jo nærmest er indgået i den almindelige floskelsamling - så vidt jeg kan gennemskue er udtrykket Michael Møllers - og så taler vi SIFI-kommissionen.

Hvad angår Straarup, så er det sidste ord næppe sagt i den sag: Jeg tror ikke APM er helt så tilgivende overfor én, de har stolet på - og som har tabt dem en forfærdelig masse penge. Man lever med ham - som pensionist - men man véd, hvor han bor.

Det største problem, jeg ser, er, at der er så lidt uformel kontakt mellem regeringen og Venstre. Her tror jeg så, at Regeringen har valgt at køre SIFI'erne med Enhedslisten, fordi der er så mange af de borgerlige politikere, der er i den uheldige situation at være flextumpe - og her vil Danske Bank læne dem uforskammet op af konkursen.

Jeg tror ikke Venstre er så forfærdelig uenige, men kan af hensyn til privatøkonomierne ikke træde helt i karakter. Så vælger man at slå ud med armene og sige, at det kunne de ikke gøre noget ved - Regeringen havde jo flertal......
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Køb aktier køb aktier en DB aktie så skøøøøøøn Empty Sv: Køb aktier køb aktier en DB aktie så skøøøøøøn

Indlæg af Gæst Tors Apr 09, 2015 3:45 pm

Spasser Tåbe Åge alias Bjarne på bistand skulle nok ikke have moret sig på bekostning af et råd der rent faktisk blev virkelighed

Citat fra artiklen: "Skulle Danske Bank handles til samme P/B (indre værdi, red.) som dets peers, skulle aktien koste op til 190 kr. pr. aktie"

http://www.euroinvestor.dk/boerser/nasdaq-omx-copenhagen/danske-bank-a-s/235240

Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Køb aktier køb aktier en DB aktie så skøøøøøøn Empty Det er fordi APM

Indlæg af Thomas Tors Apr 09, 2015 4:11 pm

skal have sine aktier tilbage fra Danske Bank. Derfor skal APM ned og Danske Bank op. Ren massage.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Køb aktier køb aktier en DB aktie så skøøøøøøn Empty Sv: Køb aktier køb aktier en DB aktie så skøøøøøøn

Indlæg af Gæst Tors Apr 09, 2015 4:27 pm

Du skal vist have masseret dit hoved lille pus Razz Både Mærsk og DB har været stigende i et pænt stykke tid. Mærsk med en naturlig nedgang på udlodningsdagen, men når man modregner det store udbytte i aktiekursen er der en reel stigning.

Du er dømt ude - igen klaphat

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Køb aktier køb aktier en DB aktie så skøøøøøøn Empty Nå banksvinet

Indlæg af Thomas Tors Apr 09, 2015 4:56 pm

Havde ikke regnet med at APM ville have sine penge ud af den katastrofe.

Nu får vi se, hvor meget af den såkaldte "egenkapital", der forsvinder med valutaspekulationen.

De kører da det ene ben via USD - Dit kvaj! Det var i hvert fald det, jeg ville gøre.

At Fonden overtager Danske Bank aktierne skyldes formentlig, at hvis APM skulle have købt selv, så skulle APM aktierne have været annulleret. Nu vil de så ligge parat, når man får brug for noget fremmedkapital.

Det er der ikke så længe finansieringen via (formentlig den koreanske stat) er så gunstig. Tag heller ikke fejl underleverancerne er i DKK, hvis APM ellers ved, hvad de foretager sig.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Køb aktier køb aktier en DB aktie så skøøøøøøn Empty Sv: Køb aktier køb aktier en DB aktie så skøøøøøøn

Indlæg af Gæst Tors Apr 09, 2015 7:56 pm

Du kan klynke ligeså meget du vil spasser, men faktum er at aktiekursen er næsten fordoblet siden Tumpe-Bjarne lavede denne tråd Razz

Men fortsæt du bare dine søforklaringer. Ét eller andet skal du jo lave siden ingen kan bruge din såkaldte "arbejdskraft" Basketball

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Køb aktier køb aktier en DB aktie så skøøøøøøn Empty Det er kun ganske få der orker Ganske Blank

Indlæg af klogeaage 35 Fre Apr 10, 2015 12:29 am

Thomas skrev:Havde ikke regnet med at APM ville have sine penge ud af den katastrofe.

Nu får vi se, hvor meget af den såkaldte "egenkapital", der forsvinder med valutaspekulationen.

De kører da det ene ben via USD - Dit kvaj! Det var i hvert fald det, jeg ville gøre.

At Fonden overtager Danske Bank aktierne skyldes formentlig, at hvis APM skulle have købt selv, så skulle APM aktierne have været annulleret. Nu vil de så ligge parat, når man får brug for noget fremmedkapital.

Det er der ikke så længe finansieringen via (formentlig den koreanske stat) er så gunstig. Tag heller ikke fejl underleverancerne er i DKK, hvis APM ellers ved, hvad de foretager sig.


Kan ikke se hvad mpkbhtrolden skriver da han er på ignore,men det er nok et som vanligt forventet juhuuuuu indlæg for sin arbejdsplads Ganske Blank.


http://borsen.dk/nyheder/avisen/artikel/11/109267/artikel.html
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2554
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Køb aktier køb aktier en DB aktie så skøøøøøøn Empty Sv: Køb aktier køb aktier en DB aktie så skøøøøøøn

Indlæg af Thomas Fre Apr 10, 2015 1:36 am

klogeaage 35 skrev:
Thomas skrev:Havde ikke regnet med at APM ville have sine penge ud af den katastrofe? Selvfølgelig havde jeg det!

Nu får vi se, hvor meget af den såkaldte "egenkapital", der forsvinder med valutaspekulationen.

De kører da det ene ben via USD - Dit kvaj! Det var i hvert fald det, jeg ville gøre.

At Fonden overtager Danske Bank aktierne skyldes formentlig, at hvis APM skulle have købt selv, så skulle APM aktierne have været annulleret. Nu vil de så ligge parat, når man får brug for noget fremmedkapital.

Det er der ikke så længe finansieringen via (formentlig den koreanske stat) er så gunstig. Tag heller ikke fejl underleverancerne er i DKK, hvis APM ellers ved, hvad de foretager sig.

Kan ikke se hvad mpkbhtrolden skriver da han er på ignore,men det er nok et som vanligt forventet  juhuuuuu indlæg for sin arbejdsplads Ganske Blank.


http://borsen.dk/nyheder/avisen/artikel/11/109267/artikel.html

Men hvad havde Du forventet fra en i forsamling, der venter på at det bliver deres tur til at få de ædlere dele i persillehakkeren?

Men ja, det er en typisk Mærsk måde at gøre tingene på. Hvis I synes det er en god idé at holde det lort, så vel bekomme. Vi synes det ikke.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Køb aktier køb aktier en DB aktie så skøøøøøøn Empty Sv: Køb aktier køb aktier en DB aktie så skøøøøøøn

Indlæg af Gæst Fre Apr 10, 2015 8:10 am

klogeaage 35 skrev:Kan ikke se hvad mpkbhtrolden skriver da han er på ignore,men det er nok et som vanligt forventet  juhuuuuu indlæg for sin arbejdsplads Ganske Blank.


http://borsen.dk/nyheder/avisen/artikel/11/109267/artikel.html

AhahaaaaaaHAHAAAAA !!! Laughing

Spasser TåbeBjarne falder i igen og KAN bare ikke lade være med at læse samtlige indlæg Razz Kæmpemongol og idiot. "På ignore" min bare røv.

Så hvordan var det lige gået hvis man havde købt til kurs 90-100 spasser? Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Køb aktier køb aktier en DB aktie så skøøøøøøn Empty nej

Indlæg af Thomas Fre Apr 10, 2015 9:37 am

APM kaster ikke gode penge efter dårlige.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Køb aktier køb aktier en DB aktie så skøøøøøøn Empty Sv: Køb aktier køb aktier en DB aktie så skøøøøøøn

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum