Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Den olie er jeg så ikke sikker på.

Go down

Den olie er jeg så ikke sikker på. Empty Den olie er jeg så ikke sikker på.

Indlæg af Thomas Ons Jul 03, 2013 8:01 pm

Råolie
De amerikanske lagre af råolie faldt med 10,3 mio. tønder i den forgangne uge.

Lagrene af benzin faldt 1,7 mio. tønder, mens lagrene af destillater, der blandt andet inkluderer fyringsolie blev reduceret med 2,4 mio. tønder.

Der var ifølge Bloomberg News estimeret et fald i råolielagrene på 2,3 mio. tønder, en stigning i benzinlagrene på 0,7 mio. tønder og en stigning destillatlagrene på 1,0 mio. tønder.

For mig lyder det mest af alt som om de sydlige USA destillerier ikke har købt Brent og stadig ikke kan få Canadisk olie......
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Den olie er jeg så ikke sikker på. Empty Sv: Den olie er jeg så ikke sikker på.

Indlæg af Thomas Ons Jul 03, 2013 8:04 pm

Thomas skrev:Råolie
De amerikanske lagre af råolie faldt med 10,3 mio. tønder i den forgangne uge.

Lagrene af benzin faldt 1,7 mio. tønder, mens lagrene af destillater, der blandt andet inkluderer fyringsolie blev reduceret med 2,4 mio. tønder.

Der var ifølge Bloomberg News estimeret et fald i råolielagrene på 2,3 mio. tønder, en stigning i benzinlagrene på 0,7 mio. tønder og en stigning destillatlagrene på 1,0 mio. tønder.

For mig lyder det mest af alt som om de sydlige USA destillerier ikke har købt Brent og stadig ikke kan få Canadisk olie......

Brent falder i pris og West Texas stiger. Cool 
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum