Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sikke mange bankansatte man kan finde

2 deltagere

Go down

Sikke mange bankansatte man kan finde Empty Sikke mange bankansatte man kan finde

Indlæg af Thomas Fre Dec 28, 2012 5:00 am

Jeg mener:
Send bare en stak sedler gennem maskinen - så har man forbryderne!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33997
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Sikke mange bankansatte man kan finde Empty Eller revisorer?

Indlæg af Thomas Fre Dec 28, 2012 5:04 am

Thomas skrev:Jeg mener:
Send bare en stak sedler gennem maskinen - så har man forbryderne!

Tænk hvis regnskaber fik nogen forbindelse med virkeligheden?

Mon ikke de andre EU lande følger efter: Men hva' det er jo en mulighed for at smide svenskere ud.....
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33997
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Sikke mange bankansatte man kan finde Empty Sv: Sikke mange bankansatte man kan finde

Indlæg af Jomsviking Fre Dec 28, 2012 12:15 pm

Jeg synes squ' det er i orden at man får ramt på McDonalds og Starbuck m.fl.

Der er tale om uvederhæftige foretagner der benytter sig af det jeg kalder snyd, til at udkonkurrere alt og alle, særligt dem der betaler deres skat.

Ydermere, I stedet for at lege med på legen om mere og mere udførlige snyderier, så forslår jeg en ud af to fremgangsmåder (eller begge).

Skatteligning: Udfra omsætningen og estimeret profitgrad, vurderer "kongens foged" skatten.

American-sized penalities: Altså, straffe så groteske at det ikke kan betale sig at snyde.

_________________
Førhen havde kirken det største hus i byen, nu har banken det største hus i byen.
Jomsviking
Jomsviking

Antal indlæg : 1771
Join date : 27/12/11

Tilbage til toppen Go down

Sikke mange bankansatte man kan finde Empty Sv: Sikke mange bankansatte man kan finde

Indlæg af Thomas Fre Dec 28, 2012 1:48 pm

Jomsviking skrev:Jeg synes squ' det er i orden at man får ramt på McDonalds og Starbuck m.fl.

Der er tale om uvederhæftige foretagner der benytter sig af det jeg kalder snyd, til at udkonkurrere alt og alle, særligt dem der betaler deres skat.

Ydermere, I stedet for at lege med på legen om mere og mere udførlige snyderier, så forslår jeg en ud af to fremgangsmåder (eller begge).

Skatteligning: Udfra omsætningen og estimeret profitgrad, vurderer "kongens foged" skatten.

American-sized penalities: Altså, straffe så groteske at det ikke kan betale sig at snyde.
Vejen fremad er mere effektiv kontrol.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33997
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Sikke mange bankansatte man kan finde Empty Sv: Sikke mange bankansatte man kan finde

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum