Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvis nu

+2
Thomas
klogeaage 35
6 deltagere

Go down

Hvis nu Empty Hvis nu

Indlæg af klogeaage 35 Lør Aug 06, 2011 12:34 pm

Økonomidebatten fortsætter sin succes,ville nogle reklamer da "pynte" herinde,for dækning af udgifter til videre udvikling/modernisering/vedligehold.

Er der een og anden der har forstand på sådan en opgave?

Vh


klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2554
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Hvis nu Empty Sv: Hvis nu

Indlæg af Thomas Lør Aug 06, 2011 5:27 pm

klogeaage 35 skrev:Økonomidebatten fortsætter sin succes,ville nogle reklamer da "pynte" herinde,for dækning af udgifter til videre udvikling/modernisering/vedligehold.

Er der een og anden der har forstand på sådan en opgave?

Vh



Lige i øjeblikket har vi nok af negativ reklame fra boligdebatten. Senere måske, når de får besindet sig.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvis nu Empty Sv: Hvis nu

Indlæg af peter777 Lør Aug 06, 2011 5:47 pm

Jeg tror, at de reklamer du ser ovenfor, er betalingen for at blive hostet. Husk at klikke på dem, så host stadig er glade for os.
peter777
peter777

Antal indlæg : 822
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Østerbro

Tilbage til toppen Go down

Hvis nu Empty Sv: Hvis nu

Indlæg af Shintai Lør Aug 06, 2011 5:53 pm

Alternativt kan vi altid flytte forum til vores egen server. Sådan noget ville jeg nok kunne klare.
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Islands Brygge

Tilbage til toppen Go down

Hvis nu Empty Sv: Hvis nu

Indlæg af huspålandet Lør Aug 06, 2011 7:35 pm

peter777 skrev:Jeg tror, at de reklamer du ser ovenfor, er betalingen for at blive hostet. Husk at klikke på dem, så host stadig er glade for os.
Hvilke reklamer?

huspålandet

Antal indlæg : 110
Join date : 06/08/11

Tilbage til toppen Go down

Hvis nu Empty Sv: Hvis nu

Indlæg af Thomas Lør Aug 06, 2011 7:37 pm

huspålandet skrev:
peter777 skrev:Jeg tror, at de reklamer du ser ovenfor, er betalingen for at blive hostet. Husk at klikke på dem, så host stadig er glade for os.
Hvilke reklamer?

Det ultimative marketingflop! Very Happy
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvis nu Empty Sv: Hvis nu

Indlæg af huspålandet Lør Aug 06, 2011 7:51 pm

Thomas skrev:
huspålandet skrev:
peter777 skrev:Jeg tror, at de reklamer du ser ovenfor, er betalingen for at blive hostet. Husk at klikke på dem, så host stadig er glade for os.
Hvilke reklamer?

Det ultimative marketingflop! Very Happy
Haha, tror jeg nok, men hvis det er meningen, at der skulle være reklamer på min side, for at økonomidebatten kan overleve, så må I nok tage op, hvorfor bl.a jeg ikke kan se dem. Det nytte jo ikke noget, at sponsorerne ikke kan ses.

huspålandet

Antal indlæg : 110
Join date : 06/08/11

Tilbage til toppen Go down

Hvis nu Empty Sv: Hvis nu

Indlæg af Thomas Lør Aug 06, 2011 7:54 pm

huspålandet skrev:
Thomas skrev:
huspålandet skrev:
peter777 skrev:Jeg tror, at de reklamer du ser ovenfor, er betalingen for at blive hostet. Husk at klikke på dem, så host stadig er glade for os.
Hvilke reklamer?

Det ultimative marketingflop! Very Happy
Haha, tror jeg nok, men hvis det er meningen, at der skulle være reklamer på min side, for at økonomidebatten kan overleve, så må I nok tage op, hvorfor bl.a jeg ikke kan se dem. Det nytte jo ikke noget, at sponsorerne ikke kan ses.

Fint nok.

Men øhhhh, hvem vil købe de annoncer til en flok tørvetrillere.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvis nu Empty Sv: Hvis nu

Indlæg af huspålandet Lør Aug 06, 2011 8:18 pm

Thomas skrev:
huspålandet skrev:
Thomas skrev:
huspålandet skrev:
peter777 skrev:Jeg tror, at de reklamer du ser ovenfor, er betalingen for at blive hostet. Husk at klikke på dem, så host stadig er glade for os.
Hvilke reklamer?

Det ultimative marketingflop! Very Happy
Haha, tror jeg nok, men hvis det er meningen, at der skulle være reklamer på min side, for at økonomidebatten kan overleve, så må I nok tage op, hvorfor bl.a jeg ikke kan se dem. Det nytte jo ikke noget, at sponsorerne ikke kan ses.

Fint nok.

Men øhhhh, hvem vil købe de annoncer til en flok tørvetrillere.
Så jeg er en tørvetriller? Må jeg lige høre, hvordan definerer man en Tørvetriller, Thomas?

huspålandet

Antal indlæg : 110
Join date : 06/08/11

Tilbage til toppen Go down

Hvis nu Empty Sv: Hvis nu

Indlæg af [Censur] Søn Aug 07, 2011 7:33 am

Det koster altså ca 200,- kr inkl domæne per år, med fri trafik at få en host hvor man kan køre et phbb forum. webbot, b-one, etc. Alle discountmulighederne er der når man ikke skal lave noget avanceret. De eneste driftsomkostninger ellers er tid, hobby, interesse.

De billige løsninger kan sagtens klare 10.000 besøgende om dagen da man som regel får plads på en dedikeret server, med blogs og diverse 'vi eksisterer' firma hjemmesider der har 5 besøgende hver, om måneden. Man skal bare ikke tillade vedhæftede filer fra brugere og den slags, det kan de hoste eksternt.

Og ja, hvilke reklamer? AdblockPlus. Pludseligt er mange hjemmesider så pæne.

[Censur]

Antal indlæg : 244
Join date : 06/08/11

Tilbage til toppen Go down

Hvis nu Empty Sv: Hvis nu

Indlæg af Thomas Søn Aug 07, 2011 8:19 am

huspålandet skrev:
Så jeg er en tørvetriller? Må jeg lige høre, hvordan definerer man en Tørvetriller, Thomas?

Nu må du undskylde, hvis du føler jeg driller dig - det gør jeg så også; men i den absolut bedste mening.

Med tørvetriller, så mener jeg: Kæreste venner!
Når man går op i diskonteringsfaktorer og varighedsberegninger på realkreditlån, så kan jeg forsikre for, at det er emner, der i "hit-med-sangen"-segmentet IKKE giver hjertebanken. Aktuar-humor er AFGJORT for de indforståede.
Når vi kommer over i nationaløkonomi, så er der lidt mere luft under skørterne; de løfter sig næsten til niveauet for debatter omkring principperne for interne afregningspriser i middelstore virksomheder.

Det jeg bare mener - i annoncesammenhæng - dels er vi nok nogen, der ser mere end gennemsnitligt på pris/kvalitet i forvejen, dels vil jeg antage at tandpasta merforbruget (potentialet) er til at overse, dels er de mikrobryggerier, der har produkterne, der kunne være interessante for denne kreds, så små, at reklamebudgettet er minimalt.
Sagt på en anden måde: Jeg tror at publikum herinde er så bevidst, at man selv opsøger informationen fremfor at blive inspireret af tilfældige spontane anprisninger.

Kunne evt. være interessant for aviser og tidsskrifter i den lidt tungere genre; men her kommer vi ind i at de analyseværktøjer som bureauerne anvender har en lidt anden referenceramme: Når jeg for eksempel kalder folk nogle "store nødder", så vil det nok nærmest udløse en præsentation af litteratur (uden for megen tekst) af et erotisk tilsnit.
Da jeg skrev en del kritik af BRF, så udløste det en del annoncer for realkredit - hvor sælgeren praktisk talt sprang ud af skærmen med låneaftalen og skarpladt kuglepen - for ikke at tale om damelingeri tilbud.
Begge produkter, der er mest interessante i udfyldt stand.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvis nu Empty Sv: Hvis nu

Indlæg af huspålandet Søn Aug 07, 2011 6:15 pm

Thomas skrev:
huspålandet skrev:
Thomas skrev:
huspålandet skrev:
peter777 skrev:Jeg tror, at de reklamer du ser ovenfor, er betalingen for at blive hostet. Husk at klikke på dem, så host stadig er glade for os.
Hvilke reklamer?

Det ultimative marketingflop! Very Happy
Haha, tror jeg nok, men hvis det er meningen, at der skulle være reklamer på min side, for at økonomidebatten kan overleve, så må I nok tage op, hvorfor bl.a jeg ikke kan se dem. Det nytte jo ikke noget, at sponsorerne ikke kan ses.

Fint nok.

Men øhhhh, hvem vil købe de annoncer til en flok tørvetrillere.
Som jeg læser Peter777's indlæg, så er der allerede reklamer her, men hvor?

huspålandet

Antal indlæg : 110
Join date : 06/08/11

Tilbage til toppen Go down

Hvis nu Empty Sv: Hvis nu

Indlæg af Thomas Søn Aug 07, 2011 6:18 pm

huspålandet skrev:
Som jeg læser Peter777's indlæg, så er der allerede reklamer her, men hvor?

Øverst oppe under søgelinien.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvis nu Empty Sv: Hvis nu

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum