Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

30 Major U.S. Corporations Paid More to Lobby Congress Than Income Taxes

2 deltagere

Go down

30 Major U.S. Corporations Paid More to Lobby Congress Than Income Taxes Empty 30 Major U.S. Corporations Paid More to Lobby Congress Than Income Taxes

Indlæg af Shintai Tors Jan 26, 2012 2:29 am

http://www.ibtimes.com/articles/264481/20111209/30-major-u-s-corporations-paid-lobby.htm

By employing a plethora of tax-dodging techniques, 30 multi-million dollar American corporations expended more money lobbying Congress than they paid in federal income taxes between 2008 and 2010, ultimately spending approximately $400,000 every day -- including weekends -- during that three-year period to lobby lawmakers and influence political elections, according to a new report from the non-partisan Public Campaign.

Demokratiet er jo reelt sat ud af spil.

Jeg håber ikke dette også bliver fremtiden i Danmark. Men vi ser desværre mere og mere af det i dag.

Hvis der er nogle der så Obamas tale til nationen. Så var der også eksempler på at rige kun betalte f.eks. 15% i skat, hvor en normal amerikaner ofte betalee 25-35%.
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Islands Brygge

Tilbage til toppen Go down

30 Major U.S. Corporations Paid More to Lobby Congress Than Income Taxes Empty Sv: 30 Major U.S. Corporations Paid More to Lobby Congress Than Income Taxes

Indlæg af Thomas Tors Jan 26, 2012 6:10 am

Shintai skrev:

Jeg håber ikke dette også bliver fremtiden i Danmark. Men vi ser desværre mere og mere af det i dag.


Vi kommer jo også til at få en skattereform herhjemme.

Men, hvad kalder du eller Finansrådet? Tror du de arbejder gratis? Eller Ulrikke?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34038
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

30 Major U.S. Corporations Paid More to Lobby Congress Than Income Taxes Empty Sv: 30 Major U.S. Corporations Paid More to Lobby Congress Than Income Taxes

Indlæg af Shintai Tors Jan 26, 2012 3:11 pm

Thomas skrev:Vi kommer jo også til at få en skattereform herhjemme.

Men, hvad kalder du eller Finansrådet? Tror du de arbejder gratis? Eller Ulrikke?

Ja det er netop dem jeg tænker på. Vi kan jo også se hvordan de radikale nu er smurt ind i finansrådet.
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Islands Brygge

Tilbage til toppen Go down

30 Major U.S. Corporations Paid More to Lobby Congress Than Income Taxes Empty Sv: 30 Major U.S. Corporations Paid More to Lobby Congress Than Income Taxes

Indlæg af Thomas Tors Jan 26, 2012 3:53 pm

Shintai skrev:
Thomas skrev:Vi kommer jo også til at få en skattereform herhjemme.

Men, hvad kalder du eller Finansrådet? Tror du de arbejder gratis? Eller Ulrikke?

Ja det er netop dem jeg tænker på. Vi kan jo også se hvordan de radikale nu er smurt ind i finansrådet.

Pas på lige nu - der foregår grisesnak lige nu, hvis jeg gætter rigtigt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34038
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

30 Major U.S. Corporations Paid More to Lobby Congress Than Income Taxes Empty Sv: 30 Major U.S. Corporations Paid More to Lobby Congress Than Income Taxes

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum